網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月31日 星期一

劉家聰:【大小姐2.0】劉家聰大難不死返無綫拍劇 __,劉家聰,無綫,

恭喜!年初接受腦瘤手術的前有線主播劉家聰,現已痊愈兼重投社會工作,除了參加不少慈善活動外,他最大心願是回歸電視台,有幕前演出,經過大病令他更大人生體驗 ...


恭喜!


年初接受腦瘤手術的前有線主播劉家聰,現已痊愈兼重投社會工作,除了參加不少慈善活動外,他最大心願是回歸電視台,有幕前演出,經過大病令他更大人生體驗,所以家聰希望挑戰做演員,參與拍劇工作。家聰昨晚出席活動時,更公布好消息,他說:「無綫已經搵咗我傾,我真係好開心,好感恩,我大命好番,仲有一個咁好嘅機會,畀我實現我最大嘅願望,今次入無綫仲可以演出劇集,我會將我人生經歷,演繹落我將會參演嘅新劇!」

林淑敏7年前證實罹患癌症,後來無綫高層樂易玲支持她繼續拍劇。痊愈後拍下《愛.回家之開心速遞》一角深得觀眾歡迎,更於《萬千星輝頒獎典禮2018》勇奪「最佳女配角」。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!