網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月31日 星期一

《陰陽錯》執二攤成出道作 __,

林嶺東在83年執二攤,與譚詠麟合作拍電影《陰陽錯》。
出身無綫藝訓班的林嶺東,於加拿大約克大學修讀電影課程,返港後加入新藝城。當年新藝城沿用荷李活制度,導演沒有權改劇本和剪片,當年原本執導《陰陽錯》的導演 ...


出身無綫藝訓班的林嶺東,於加拿大約克大學修讀電影課程,返港後加入新藝城。當年新藝城沿用荷李活制度,導演沒有權改劇本和剪片,當年原本執導《陰陽錯》的導演梁普智,在拍攝時因改劇本被新藝城高層麥嘉發現而遭解僱,改由林嶺東接手,成為其出道作。

相關新聞:【亦師亦友】吳彥祖:真正的電影大師



由林嶺東執導、譚詠麟和倪淑君主演的《陰陽錯》,當年票房大收1400萬元。 由林嶺東執導、譚詠麟和倪淑君主演的《陰陽錯》,當年票房大收1400萬元。

《陰陽錯》由譚詠麟和倪淑君主演,83年上映時票房大收1,400萬元,新藝城創辦人之一的黃百鳴,更大讚該片「好到不得了!」憶起當年和林嶺東合作,譚詠麟表示:「佢要求啲嘢同第二啲導演係唔同,佢個人火爆啲,要求啲嘢比較另類啲,一個普通嘅鏡頭,佢逼吓、逼吓逼出另外一樣嘢出嚟去符合佢。」阿倫對林嶺東逝世大表惋惜:「聽到佢籌備緊套戲,上次我哋成班人有個飯局,麥嘉、石天、黃百鳴、張艾嘉、施南生等,我見到佢冇嘢吖,好精神,真係電影界一個損失。」

採訪:魯吉




鍾意就快D Share啦!