掃呢頁CODE去手機

2019年4月15日 星期一

與袁富華同奪男女配角 惠英紅多謝自己抵得諗 __,惠英紅,

惠英紅拿下最佳女配角,要多謝自己。
與袁富華同奪男女配角惠英紅多謝自己抵得諗演員袁富華及惠英紅同樣憑電影《翠絲》榮獲最佳男、女配角,這是惠英紅繼2014年憑《殭屍》後,再次奪得該獎項,上 ...


與袁富華同奪男女配角 惠英紅多謝自己抵得諗

演員袁富華及惠英紅同樣憑電影《翠絲》榮獲最佳男、女配角,這是惠英紅繼2014年憑《殭屍》後,再次奪得該獎項,上台前她先接受經理人公司老闆楊受成吻賀。她在台上多謝金像獎及《翠絲》整個團隊及自己:「點解我要多謝自己?近呢幾年我拍多咗戲,我可以話係最支持新導演嘅演員,仲好抵得諗,因為電影要百花齊放,一定要有後生嘅繼續落去,我哋啲老人家賺多賺少錢都冇緊要,只係希望做番好似我當年出道咁,一年出產四百幾部電影,能夠發放色彩而自己又有參與,覺得好榮幸。」

再次多謝女友

袁富華繼金馬獎後再奪該獎項,他致謝詞時自言是土生土長香港演員,香港電影陪伴他成長,見證過香港電影發光發亮時期,能成為演員都因為香港電影。他說:「今晚每位有份提名嘅朋友都喺崗位默默耕耘,我要向佢哋鞠躬。同時多謝老闆古天樂,亦呼籲各位老闆唔好因為題材難而唔想投資,要多啲支持新題材。上次我攞獎,冒咗生命危險多謝一個人,依家我都冇事,要多謝我女友多一次,如果唔係佢,我唔會行到呢一步。」

袁富華勇奪最佳男配角,可喜可賀。
  • 袁富華勇奪最佳男配角,可喜可賀。





鍾意就快D Share啦!