掃呢頁CODE去手機

2019年4月15日 星期一

【金像獎慶功宴】零片酬造就三度封帝? 秋生Say No:最緊要食飯 __,金像獎,黃秋生,

攝影:陳俊強
第38屆金像獎昨晚舉行,黃秋生與曾美慧孜以大熱姿態贏得影帝后,秋生今晚在尖沙嘴出席慶功宴,講到三度封帝,秋生開心說:「開心到不得了,原來有咁多人支持我 ...


第38屆金像獎昨晚舉行,黃秋生與曾美慧孜以大熱姿態贏得影帝后,秋生今晚在尖沙嘴出席慶功宴,講到三度封帝,秋生開心說:「開心到不得了,原來有咁多人支持我,平時唔出街以為冇乜朋友,今日好似Rocky咁,最後勝利。不過做人要謙厚啲,我依然如履薄冰咁,今次要多謝所有人嘅幫助。」

相關新聞:【第38屆金像獎】余香凝性感現身 陳嘉桓Deep V力撼完勝



這次秋生以零片酬拍攝,問到以後會否不收片酬?他說:「我大吉利是過你!我希望個個都有錢收,個個都發財,啱啱先多謝政府支持拍戲,一套戲得300萬唔夠嘅,我都想出糧。」但今次不收片酬又成功得獎,秋生仍然say no:「咁不如賣個獎畀你啦,最緊要食飯,我又唔係要求高,又唔係要揸靚車。」



至於之後慶祝,秋生透露原來已經好多人約:「已經有好多人約我食飯,月尾我飛去烏甸尼斯拎四哥個獎,終身成就獎呀,即係成個衫袖都係獎呀。」他又透露電影節後會飛到澳洲探親,之後才會返香港與梁祖堯綵排舞台劇。

相關新聞:【第38屆金像獎】劉德華與宋慧喬頒最佳電影 讚鼓勵性電影獲提名感覺溫暖



秋生又表示留意到之後有好多有意思的電影陸續上映,非常有多元化。講到昨晚劉德華於訪問中說可以演出《淪落人》秋生的角色,秋生即表示:「嘩,佢做到咁我撈咩呀?叫佢開套《聯絡人》畀我啦。而家希望電影票房好啲,始終電影要有票房支持。」



-----------------------------

熱定身睇GOT大結局

權力遊戲76頁電子書

幫你極速消化全劇精華

https://bit.ly/2U9OBxz

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



攝影:陳俊強   秋生昨晚三度封金像獎影帝,相當開心。 秋生昨晚三度封金像獎影帝,相當開心。
 秋生又打趣說,不希望再有零片酬拍攝,揚言:「食飯最緊要。」

秋生又打趣說,不希望再有零片酬拍攝,揚言:「食飯最緊要。」
《淪落人》導演陳小娟亦獲得新晉導演獎。

《淪落人》導演陳小娟亦獲得新晉導演獎。
 陳小娟帶同今年的戰績慶功。

陳小娟帶同今年的戰績慶功。
 《淪落人》於今屆金像獎奪得3個獎項。

《淪落人》於今屆金像獎奪得3個獎項。

鍾意就快D Share啦!