掃呢頁CODE去手機

2019年4月15日 星期一

陳鍵鋒:轉行?陳鍵鋒瞓身做急救課程導師 __,

陳鍵鋒做急救課程導師。藝人陳鍵鋒近年主攻內地市場,但亦間唔中亦有返港拍劇,同亮相公開活動,佢曾坦言始終想拍多啲港劇。近日佢有新嘅動向,不過就唔係拍劇, ...


陳鍵鋒做急救課程導師。


藝人陳鍵鋒近年主攻內地市場,但亦間唔中亦有返港拍劇,同亮相公開活動,佢曾坦言始終想拍多啲港劇。近日佢有新嘅動向,不過就唔係拍劇,而係擔任急救課程導師。佢喺社交網上載幾張做導師時嘅近照,相中見佢非常認真進行教學,同模型公仔「瞓身」示範,相當專業。不過期間就發生啲趣事令佢非常難忘,事關有搽咗紅色唇膏嘅女學員練習CPR(心肺復甦法),令模型公仔布滿唇印,搞到陳鍵鋒都忍唔住話:「點解啲女學生要搽住紅色唇膏去練習CPR。」有網民就表示可能女學員想同佢間接接吻:「人哋想咀你又唔敢,惟有間接」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!