掃呢頁CODE去手機

2019年5月6日 星期一

【一年一騷】遭羅家英爆為續約拍枱 劉兆銘:公司當我係個number __,劉兆銘,羅家英,

(資料圖片)
羅家英上周四為ViuTV《友枱VIP》擔任嘉賓,講到TVB不尊重老一輩藝人,除曾經令到阿姐汪明荃不開心一度想離開外(新聞連結:https://bit. ...


羅家英上周四為ViuTV《友枱VIP》擔任嘉賓,講到TVB不尊重老一輩藝人,除曾經令到阿姐汪明荃不開心一度想離開外(新聞連結: https://bit.ly/2Wqc1AI ),更指現年87歲的劉兆銘(Ming Sir)也曾不受尊重。家英哥節目中說:「一年一騷呢個問題,我聽劉兆銘講嘅。原來Ming Sir要同TVB簽約,簽完約一出個門口,嗌佢返轉頭話:『劉生,你已經超過60歲,呢份約我哋要取消,要簽過另一份約。』而另一份合約,列明一年一騷個騷,咁劉兆銘同佢講話唔簽,要走喇。後來佢喺澳門同我拍緊一套戲,佢拍晒枱好嬲。其實佢已經準備拍唔知《茶是故鄉濃》定《酒是故鄉醇》,同公司做好晒溝通工作諗住去拍啦,都搞到唔拍唔做喇!」

相關新聞:【奸角多經典】拒絕港視邀請留守大台 劉兆銘被冷待遭投閒置散



《蘋果》記者昨日致電Ming Sir,說到拍枱事件時,Ming Sir笑說:「係呀,好耐世紀喇。我係第一個藝人簽一個騷,個道理好好嘅,你簽一個騷好自由,你可以做又可以唔做。佢又唔使養你,你又冇酬勞得到嚟保障你嘅生活,公司鍾意畀你做,唔鍾意就唔畀你做。都10幾、20年前,我係第一個,佢話大家自由,咁我話你畀多啲嘢我係你自由,畀少啲嘢我做又係你自由喎,咁我得到時間嘅自由,唔使迫住日日夜夜做,聽起上嚟好為啲藝人喎,又可以休息啦,做吓自己嘢又得。我早期又冇經驗話好唔好㗎。」



家英哥說到當時Ming Sir本來已簽約,但因為臨時改簽一年一騷,所以Ming Sir拒絕簽約。Ming Sir說:「嗰時好多嘢我唔記得,我記得就話,佢既然咁對我,覺得唔重要,如果重要梗係要我簽多啲,我又冇哀求佢,我又唔係佢培養出嚟嘅藝人嘛,開始係我喺訓練班教演員嗰個角色之嘛。」



說到Ming Sir跟家英哥在澳門開工時提起「一騷事件」時嬲到拍枱,Ming Sir說:「咁梗係會啦,搵食咁艱難,又話咁又話咁,話畀自由,原來係咁樣『自由』。所謂自由,係僱主冇乜責任去理啲工人咁樣,唔係藝人,你係搬運嘅或者做雜工。我冇反對佢,但覺得佢咁做,係我自己懶醒,以為自己係藝人,都應該受到保護,或者係一個有啲價值嘅人,原來百份之一百係工人嚟,一個勞工。我亦冇去要求啲乜嘢,係咁一年年過,連合同都冇睇,有時佢又唔記得咗我,好似唔喺度咁。佢唔在乎我,我覺得一份嘅失落,或者冇歸屬,嗰時我開始覺得冇歸屬感,佢覺得要你又得,唔要你又得,一個咁樣嘅角色,咁我唔怪得佢,佢老細鍾意點就點啦。人哋話影視係一種藝術,家吓都唔係搞藝術,係一種生意,我哋係一種物品嚟啫。」



Ming Sir說現時自己仍是無綫藝人,但記者指網上有指Ming Sir今年1月約滿無綫後沒有再續約,Ming Sir說:「呢啲消息我都唔知,咁公司年年都可以咁樣,嗱,譬如噚日滿約,我啱啱唔知去咗邊度地方,我話『返嚟先簽啦』,咁佢就隔咗一個星期或者一個月囉,佢又唔使畀錢,我又唔使畀錢佢,聽日到期喇喎,下晝你嚟簽啦,或者過幾日嚟簽啦,唔在乎我,唔在乎我存唔存在㗎,你鍾意幾時簽就幾時簽啦,唔使負我任何責任㗎,畀好大自由我㗎。如果有間公司咁樣請人,你話幾好呢。唔去得第度做嘢,係屬於佢嘅,如果喺第度做嘢就唔得,佢又唔使畀嘢你做,又唔使畀錢你,佢大晒㗎嘛。我覺得TVB對我嚟講,我開台到家吓仲有啲感情,呢個係自己儍之嘛,賣都賣咗盤啦,都人面全非啦,以為自己有啲感情咩,係有呀,個感情就係點解人哋咁冇感情!」



那麼,是否仍是無綫藝人?Ming Sir說:「咁咪等緊佢簽囉,簽咪有約,唔簽咪冇約囉。咁家吓斷咗,即係10年你唔連住就冇咗個金牌㗎啦,公司唔識我吖嘛,公司見到有個number係我之嘛,唔係一個藝人,唔係劉兆銘吖嘛,係觀眾先當我係演員,公司當我係一個number嚟,呢個number如果唔連續簽,嗰個10年(金牌)就冇咗。即係我哋去公立醫院睇醫生,你過咗一個鐘頭,咁就要再隔半年。」



問Ming Sir是否會再簽無綫?他說:「佢唔搵我,我冇得(簽)㗎。佢文化藝術大鱷,你點會了解得到佢?我哋小卒嚟,冇資格講人,因為佢哋係當你冇到,因為太多人等住做嘢。」Ming Sir明白後浪推前浪,並謂:「所以你要喺得意嘅時候要爭取做多啲嘢,如果唔係一過咗,你本來啲功夫仔再擺落去都唔係得意嘅。」



【編輯推介】



【節目受影響要重拍】黎諾懿冇收到黃心穎道歉:冇喇,冇聯絡喇

https://bit.ly/2GWiVr4



【半年冇工開】橫濱流星苦盡甘來 拍香港寫真迷盡細路婆婆粉絲

https://bit.ly/2VPtSnA



【邊個想食】新歌MV點擊超過500萬 洪卓立做「人體盛」回饋歌迷

https://bit.ly/2LnidZf



【係愛呀!】姊妹淘為湯洛雯慶生 朱千雪被貼反白眼相:Speechless

https://bit.ly/2VjVG47



【出軌疑雲未解決】為張丹峰甘願瞞婚3年 洪欣:等他事業好了再公開

https://bit.ly/2H4o9kK



《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V

-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(資料圖片) 羅家英為ViuTV擔任嘉賓,指現年87歲的劉兆銘曾不受大台尊重。(資料圖片) 羅家英為ViuTV擔任嘉賓,指現年87歲的劉兆銘曾不受大台尊重。(資料圖片)
《蘋果》記者昨日致電Ming Sir了解。(資料圖片)

《蘋果》記者昨日致電Ming Sir了解。(資料圖片)
Ming Sir說:「所謂自由,係僱主冇乜責任去理啲工人咁樣。」(資料圖片)

Ming Sir說:「所謂自由,係僱主冇乜責任去理啲工人咁樣。」(資料圖片)
Ming Sir說:「如果喺第度做嘢就唔得,佢又唔使畀嘢你做,又唔使畀錢你,佢大晒㗎嘛。」(資料圖片)

Ming Sir說:「如果喺第度做嘢就唔得,佢又唔使畀嘢你做,又唔使畀錢你,佢大晒㗎嘛。」(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!