掃呢頁CODE去手機

2019年5月6日 星期一

許志安黃心穎偷食:一個攰一個病!楊明黎諾懿出發執黃心穎手尾 __,安仔,楊明,許志安,黃心穎,黎諾懿,

辛苦晒喇!上月被爆偷食人夫許志安嘅黃心穎,「棄工潛逃」美國洛杉磯,而佢留低嘅爛攤子就由其他人幫佢執,就好似楊明咁,捱義氣頂替佢補拍黎諾懿嘅節目《懿想得 ...


辛苦晒喇!


上月被爆偷食人夫許志安嘅黃心穎,「棄工潛逃」美國洛杉磯,而佢留低嘅爛攤子就由其他人幫佢執,就好似楊明咁,捱義氣頂替佢補拍黎諾懿嘅節目《懿想得到》!楊明前日(4日)先喺哥倫比亞拍完《打工捱世界3》返香港,今日一早就要出發去馬來西亞喇!

佢喺Instagram上載自拍:「去機場……不過今次應該係嘆(歎)世界啩😋」網民都戥佢身心疲累,嗰頭返嚟呢頭又走,又大讚佢有義氣呀!而黎諾懿亦上載喺香港機場影嘅合照,仲自爆原來病緊:「希望氣管炎可及早痊癒(愈),兄弟出發✈️#懿想得到#講一句咳一句」真係辛苦了!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!