掃呢頁CODE去手機

2019年5月6日 星期一

冇送啟華車 __,

吳啟明(左)很樂意被誤會是啟華的細佬。資料圖片
早在拍攝《大時代》時,已聽不少吳啟明的同期拍檔指他當時已經發達,出入有司機接送,且經常萬歲請食飯,而且還送了一輛價值不菲的保時捷跑車給細佬吳啟華。吳啟 ...


早在拍攝《大時代》時,已聽不少吳啟明的同期拍檔指他當時已經發達,出入有司機接送,且經常萬歲請食飯,而且還送了一輛價值不菲的保時捷跑車給細佬吳啟華。吳啟明自言都是美麗的誤會:「That's not truth,有時啲傳言唔係真,舉個例嗰時有個朋友,同我一齊食完飯,佢有個司機,話車埋我返清水灣開工拍《大時代》,嗰時喺清水灣廠拍。我落車人哋見到我,咁就傳我有司機接送,唔係吖嘛。」

談到送跑車給吳啟華,吳啟明澄清說:「我冇送任何車畀佢,係賣,當時係賣咗架法拉利畀佢,車係供嘅,揸完一輪,佢話鍾意咪賣畀佢,絕對唔係送。」另一個美麗誤會就是不少人都對調了二人兄弟的身份,事實上啟明是大佬,啟華是弟弟,作為大佬的啟明笑言:「永遠保持呢個誤會好嘞。」

相關新聞:飲食與牌九




鍾意就快D Share啦!