掃呢頁CODE去手機

2019年5月6日 星期一

【吳浩康好識揀】36G崔碧珈仲要有才:我哋朝早跑步同研究做運動 __,吳浩康,崔碧珈,

吳浩康早前跟36G崔碧珈傳緋聞,當事人例牌否認,不過兩人互有好感確是事實。崔碧珈說跟吳浩康從來沒有合作過,但在同一間髮屋弄頭髮,所以幾年前已經認識,對 ...




吳浩康早前跟36G崔碧珈傳緋聞,當事人例牌否認,不過兩人互有好感確是事實。崔碧珈說跟吳浩康從來沒有合作過,但在同一間髮屋弄頭髮,所以幾年前已經認識,對Deep印象十分好,認為他是個十分勤力的藝人歌手。而崔碧珈本身也是勤力好學,在英國大學修讀會計的她,回港入娛樂圈後,也曾返英國報讀戲劇。

「每讀一樣嘢,例如以前大學讀咩學系,報考私人教練牌照,好多嘢學咗唔係主力用嚟直接教人,我真係求學唔係求分數,反而喺嗰種知識入咗你個腦,可以舉一反三,應用喺好多不同場合,包括去超市買餸時,其實都會計數,想精明啲,所以唔係讀咗嗰個學位,就一定要做番嗰份工作。」她說。

因為好學不倦,入行後每日都在減肥階段的她,就為運動而考了教練牌。跟阿Deep因此講運動而愈來愈走近,她說:「我哋成日都研究運動,約埋一齊朝早跑步,嗰次我去到觀塘同佢一齊跑步。」

有共同興趣兼目標,崔碧珈卻未想過會跟Deep有甚麼可以合作,她說:「佢唱歌比較多,我唔知有咩會同佢合作。」崔碧珈考獲八級鋼琴,近兩年轉去幕後發展,拍了兩部歐洲電影,其中一部更成功自薦擔任監製,她表示即將會出席康城影展,為當地一個節目做主持,又會到法國,以中國人身份首做監製講talk,所以正積極學習法文。

「我可以講英文,現場搵翻譯,不過我覺得在當地講talk,如果能夠講人哋嘅語言,會更加有親切感。」她說。揀朋友,Deep的確係有眼光。


鍾意就快D Share啦!