掃呢頁CODE去手機

2019年7月8日 星期一

呂慧儀:龔水戀撻着?失婚呂慧儀:多謝大家鍾意我哋 __,呂慧儀,

呂慧儀話唔諗拍拖,仲話同張景淳係好拍檔。36歲藝人呂慧儀(阿蟹)今年三月宣布與前夫黃文迪離婚,她一直封嘴拒談婚變,多數只講拍劇及照顧兒子「蟹籽」。而她 ...


呂慧儀話唔諗拍拖,仲話同張景淳係好拍檔。


36歲藝人呂慧儀(阿蟹)今年三月宣布與前夫黃文迪離婚,她一直封嘴拒談婚變,多數只講拍劇及照顧兒子「蟹籽」。而她在處境劇《愛.回家之開心速遞》中與38歲藝人張景淳的「龔水戀」甚得觀眾心,有傳兩人戲假情真「堅撻着」,更被拍到手拖手睇戲,並一起返回阿蟹屯門寓所。

今日阿蟹繼續返電視城開工,她說:「愛回家入面個個都係兄弟姊妹,會互相幫助互相關心,我同景淳係好拍檔,觀眾鍾意我哋呢對CP我都好開心,依家以工作同蟹籽為重,唔會諗拍拖事住,其他嘢唔回應喇!thanks!」張景淳則表示兩人只是拍檔關係。

阿蟹亦有在社交網留言:「喜歡現在的生活,簡簡單單的,開開心心的,不要想太遠太遠,《愛‧回家》的每一位都是家人,有你們真好。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!