網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月23日 星期三

志偉:你哋黑箱作業 志偉,

video


志偉:你哋黑箱作業

獎門人懶理被轟 抽維基水:你哋黑箱作業

曾志偉任會長的演藝人協會,因對港視未獲發牌一事遲遲未有表態而被狂批,示威人士在遊行橫額上亦加上志偉頭像以示不滿,連帶志偉主持的《獎門人》市民都鬧被迫睇足18年,希望有新節目衝擊。前晚演協已發聲明,志偉當晚則在將軍澳錄影無綫《超級無敵獎門人終極篇》,他未有受訪,不過他錄影時卻拿發牌事件講笑搞gag。

獎老錢嘉樂因出席首映未有錄影,林曉峰笑說:「嘉樂去攞個乜嘢最受歡迎獎老獎,有幾個結果,第一係嘉樂,第二係我,第三係祥仔,第四係其他。」志偉聞言笑說:「你哋黑箱作業呀!」

前晚《老表,你好嘢!》隊對《On Call 36小時II》隊,《老》劇演員王祖藍、王菀之、古明華等抬「細細粒」陳嘉佳出場,眾人相當吃力。玩「紅綠燈」時,Bob瞓地扮仆,林曉峰笑謂:「你成個韓星仆正恩咁樣。」



■曾志偉前晚錄影時,以黑箱作業搞氣氛。

啟華食幾家茶禮

吳啟華稍後要返內蒙拍劇,對於可能有份角逐無綫視帝,他謂:「唔關我事,就算畀獎我都未必有時間返嚟。」不過明年吳啟華會再為無綫拍劇,但亦有其他人找他合作,記者指只有他才可食幾家茶禮,他說:「如果真係好介意,點都以TVB行先。」

採訪:何慧斯

攝影:陳俊強



■鬼妹和Bob抱起細細粒,非常吃力。



逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!