網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月23日 星期三

許亦妮舊愛怕變死盤 許亦妮,

video


許亦妮舊愛怕變死盤

許亦妮舊愛多女埋身 同E Cup超蓮拍過拖

港姐許亦妮近日被爆搭上有米筍盤盧啟邦(Andrew),男方被起底女伴不少,除澳門有錢女友蔡一鳳,昨日又有爆料指多了「E Cup超蓮」鍾采羲(Iris)、唐貝詩,還有澳門有米未婚妻,他的緋聞不遜許亦妮。

Andrew昨日在電話中澄清:「Iris係我識咗好多年嘅朋友,得閒會飲嘢;蔡小姐唔係周焯華表妹,佢係另一朋友嘅表妹;許小姐都係我食過飯、坐過我車嘅朋友,大家咪誤會。」Andrew強調感情空白:「我係單身,亦冇澳門未婚妻,如果有見我咁多緋聞都分手,仲唔買兇殺我咩,再咁寫,我就變『死盤』!」Iris昨也在電話否認跟Andrew拍過拖:「我哋係兄弟,佢當我男仔,冇可能,照我所知佢真係單身。」

採訪:葉雪



■許亦妮和男友Andrew戀情見光死,他怕緋聞太多影響形象。資料圖片



足本收睇《亂噏24》x陳慧琳;之後有請搞笑孖寶鄭中基穀德昭玩轉再玩轉!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!