網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月9日 星期三

李若彤贏咗個陣




各有各補妝,李若彤仲要攞個背脊「得」住李麗珍。不過李若彤有助手貼身揸鏡,個勢贏曬!

FBI

李若彤贏咗個陣

《 M Club》(原名《 Aerobic Girls》)拍極未完,是非都唔會就咁停。開拍冇耐,已經傳出李麗珍同李若彤不和,之後二人搭曬膊頭扮 friend,不和傳聞又停咗一排。點知上月尾兩位阿姐喺中環拍外景,咁啱俾 FBI撞正,就發現佢兩個其實面和心不和囉。

FBI只係捧咗場 10分鐘,全程只見李麗珍不斷黑面,無論對住李若彤、還是對住工作人員,好心笑吓啦!

當日兩位阿姐只係拍幾個行行企企嘅鏡頭,當導演一嗌 cut,兩位第一時間嘅指定動作就係補妝,其間更係零交流,對稿都要夾住大堆人喺中間至對得成。而同富豪前男友甩拖幾年嘅李若彤就依然富貴,除咗有私人保母車出入、仲有助手貼身服侍,相反李麗珍就冇助手跟身,連個陣都輸埋畀對手喎!

一班中女主角有心病,相反飾演佢哋年輕版嘅就 friend好多,最近拍咗場落水戲, Anjaylia(陳嘉寶)同糖妹等就玩到癲曬。有水着有笑容,好睇好多。



鍾意就快D Share啦!