網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月17日 星期四

人妻偷歡 陳煒私會中坑 睇三級片




探熱針

人妻偷歡 陳煒私會中坑 睇三級片

去年簽約做無綫人的陳煒,多次傳出同從事光管生意的老公顏志行,因長期聚少離多,令婚姻出現問題,但煒哥每次都極力否認。

暫時未有新工作在身的煒哥,早前獨自到尖沙咀圓方行超市、買減價披肩,睇落好寂寞,實質好戲在後頭,原來煒哥約了一位年約五十出頭的中佬睇三級片《性人君子》,當發現記者,原本對住中佬甜笑的煒哥,即時嬲到彈開兼黑面。

其他影片
掃減價貨

剛拍完新劇《廉政行動 2014》的煒哥,最快要到十一月先有新劇開,難得有假期,加上老公經常要出埠傾生意,煒哥居然唔做跟得夫人,獨自留港休息。

早前記者發現煒哥薄施脂粉到尖沙咀圓方行街,首站去超市兜圈再兜圈,最後買包糖便埋單走人。之後煒哥轉戰 Zara,尾站於 H&M減價貨有收穫,買入平價披肩。

慳家陳煒鍾情減價披肩,望兩眼便埋單俾錢,買下一條披肩。

發現有人影相,陳煒收起笑容,與中佬一起背向鏡頭。

○八年下嫁做光管生意的台灣商人顏志行,兩人經常聚少離多,對上一次孖住出席公開活動,已是去年五月的仁濟醫院周年慈善晚會。

淡定解畫

對圓方情有獨鍾的陳煒,上星期再孖住友人到上址睇電影。

買到心頭好,煒哥往商場上層戲院方向進發,其間她突然三百六十度自轉四圍望,然後才步入戲院,站在隱蔽位置打電話。

十五分鐘後,一名身穿恤衫、西褲,年約五十歲的中佬急步走入戲院,之後走埋煒哥身邊。記者上前拍照,原本對住中佬甜笑的煒哥,極速彈開兼黑面,中佬表情亦大為尷尬,但兩人仍照原定計劃,入場睇下午五時十分播映的三級片《性人君子》。

對於同新歡睇三級片,煒哥事後淡定回應:「梗係唔係啦,係普通朋友!(點解咁緊張彈開?)見到你哋,仲唔彈開咩!」

煒哥對新歡一事見招拆招,但當提到同老公顏志行的關係,煒哥語氣頓時變得好冷淡,「(你同老公感情係咪出現問題?)冇冇冇,冇咁嘅問題。(成日都見唔到面?)冇問題吖,都係咁,我哋自然有自己嘅溝通方式……有自己維繫方法啦!」陳煒晦氣回應說。

同人唔同命

婚姻危危乎,煒哥事業同樣出問題。與同樣在亞視出身的萬綺雯,在無綫待遇差天共地。萬綺雯套套劇擔正做女主角,煒哥永遠做大茄、做反派,無論拍劇抑或做籌款節目,總被安排拋胸兼露肉。早前原本抽到好籌,有份拍添食再添食的處境劇《愛•回家》,但煒哥因為衰多口鬧《金枝慾孽貳》收視差,終辣㷫高層,煒哥角色最後由滕麗名頂上,令煒哥白白錯失拍處境劇入屋的大好機會。

擔正無期,陳煒在無綫不時被委派拋胸露肉,去年歡樂滿東華跳印度舞,肉光四射。

萬綺雯在無綫套套劇擔正,同郭晉安合演的《老表,你好嘢!》,收視理想。

做極都係三線頭的陳煒,在《法網狙擊》中,更要著泳衣同郭政鴻肉搏。

下月四十歲的陳煒 keep住一副好身材,早前揮低肥苟(苟芸慧),取代做纖體公司代言人。



鍾意就快D Share啦!