網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月17日 星期四

詭屋實錄:吊飯上樓怪行 劉以達啪藥毒困村屋




日吊

上週六( 12日)達嫂冼美珍好似釣魚一樣將飯盒吊上單位,連落樓都慳番。

真面目

詭屋實錄:吊飯上樓怪行 劉以達啪藥毒困村屋

一向行為另類的劉以達近日突然玩失蹤,連工作上的代理人 Anita日前都發表聲明,稱由上月 28日起就聯絡唔到劉以達, Anita嬲到震,決定斷絕合作關係。

據知劉以達最近行為愈來愈古怪,十足電車毒男上身唔願見人,本刊週日更發現他和太太在大埔林村屋企叫外賣時,竟然用麻繩吊住鐵籃,將飯盒「外賣」吊上樓,連落兩層樓梯都懶,認真騎呢!

茶餐廳外賣妹表示:「達哥一向都係咁樣吊飯盒,街坊都知㗎啦,佢成日喺屋企,好少見佢落嚟。」

雖然達明一派近年重組又開騷,但劉以達習慣靠代理人接工作。上週四( 10日)他的代理人 Anita突然發聲明,指連續十幾日聯絡不上達哥,有幾項工作因而受到影響,故要尋求法律意見。

記唔到台詞

劉以達突然玩失蹤,本刊連續 2日( 12、 13日)到他於大埔林村的寓所視察,發現達嫂冼美珍閒賦在家,其間打電話叫外賣後,達哥竟然連落兩層樓都懶,達嫂先走出露台,將錢放入鐵籃再吊落地下給送外賣妹,而外賣妹亦好熟手地拿起錢後放上飯盒,達嫂即慢慢拉繩吊飯盒上樓,交易過程駕輕就熟。

其實劉以達毒男上身唔鍾意出街好多圈中人都知,有知情人士更指達哥啪藥上癮:「佢不嬲有焦慮症同鬱躁症,有食開藥嘅,但呢幾年不斷加藥,愈攞愈多,好似上咗癮咁,影響曬佢神志。」知情人士續說:「早排佢上《獎門人》,工作人員畀咗幾句台詞佢唸,佢都記唔到,叫佢照住讀都讀唔到;仲有佢客串側田個 MV,全程呆吓呆吓唔知做乜。」

夜吊

晚上達嫂再叫外賣,同樣用籃吊飯盒,生活習慣認真詭異。

唔好騷擾我哋呀!(真實對白)

翌日仍見達嫂走出露台打電話,但劉以達一直在屋內未有現身。週一( 14日)記者按門鈴冇人應,達嫂卻走出露台大叫:「可唔可以唔好騷擾我哋呀?」便走回入屋。

26/9最後露面

劉以達最近一次公開活動,是上月 26日到惠州出席華語音樂傳媒大獎,同行有黃耀明、盧凱彤和恭碩良等,可是兩日後劉以達便玩失蹤。

復合大騷

去年達明一派在紅館及博覽館開騷大賣,但自此達哥便深居簡出,好少見人。

失蹤 10幾日

而信奉基督教的劉以達,本刊曾報道過他熱捧「靈恩教派」,及經常做見證,但知情人士稱他自從上年達明一派在紅館開騷後已甚少返教會:「佢情願留喺屋企,除非冇錢開飯啦,咪返去做吓見證收吓錢囉;同埋叫啲教友夾錢出過幾隻福音碟幫補吓囉。」

對於劉以達失蹤兼自閉,劉以達前代理人 Anita回應:「同達哥合作咗兩年幾,佢一向都唔多鍾意出街嘅,佢唔食嘢,只食煙同飲可樂,全行都知㗎喇!聯絡唔到佢都唔係第一次,以前試過係連續 5日,佢解釋話自己瞓咗喎,今次就十幾日囉!」她又說上月 26日陪同達哥上惠州出席頒獎禮前,正有幾件工作洽談中:「有套微電影、國內 band騷、仲有佢新唱片嘅宣傳 project,喺惠州同佢開會傾咗,佢願意接,仲傾咗合作方案添,但返香港之後就聯絡唔到,好多人受影響嘛,我惟有尋求律師意見囉。」有 job都懶接,又難怪人哋咁嬲啫!

觀眾對劉以達說話口窒窒好受落,但係 8月上《獎門人》時連對白都講唔到,據知達哥口窒可能是受情緒病藥物影響,達哥都控制唔到。

劉以達最近參與側田〈爽〉 MV拍攝扮蝙蝠俠(右)好有型,與盧海鵬一段 making of卻顯得呆呆滯滯。

膠水唔洗

達哥喜歡玩模型同 figure係人都知,但知情者指他玩到成手黐曬膠水都唔理:「黐到連結他都彈唔到㗎,試過因為咁俾 band友話咗幾句,嘈嘈吓仲出手添。」

有傳劉以達冇錢使便到教會做見證袋人工,及遊說教友籌錢給他出福音碟賺錢。

幫襯出事藥房

去年劉以達被影到在旺角宇宙大藥房,買了一大袋成藥,而該藥房紀錄唔太良好,兩年前曾因未經適當監督而售賣毒藥,被罰款及取消 7天授權賣毒藥資格,達哥真係要小心啲。

Ta姐人脈勁

與劉以達鬧翻的 Anita,行內人稱 Ta姐,是跨媒體代理人,為人熟知是在商台節目《十人巷》做導師;主要為藝人接洽工作,除了早年擔任李惠敏經理人外,曾合作過的還有 Beyond、謝安琪、官恩娜、林一峰、林二汶、葉世榮、台灣歌手光良等,最近鍾一憲獲被安排加入韓國組合及接受訓練,都是由 Ta姐引薦,個個正常過劉以達。

Ta姐陪同達哥上惠州攞獎在車上合照,可惜事後已失去聯絡。

鍾一憲離開大名娛樂後,得到 Ta姐協助有機會到韓國接受訓練。



鍾意就快D Share啦!