掃呢頁CODE去手機

2013年11月22日 星期五

阿媽催趕工造人 蔡加怡佗 B五個月 MW,




去年 8月訂終生

「玩具大王」蔡志明細女蔡加怡,去年 8月下嫁任職設計師的陳漢驄。當時二人於會展筵開 80席,蔡志明更取笑女婿執到。

名人潮

阿媽催趕工造人 蔡加怡佗 B五個月

玩具大王蔡志明家族喜事連連。繼今年 6月,長女蔡加敏誕下第三胎男孫 Kaden;下周六( 30日),孻仔蔡加讚迎娶甄子丹姨仔汪圓圓,於會展豪擺 160席。去年下嫁設計師陳漢驄的細女蔡加怡,原來亦密密努力造人,成功為蔡家添孫。

上周六( 16日),本刊拍得蔡加怡孖住老公出動掃聖誕禮物。佗住 5個多月 BB的她,巨肚逼爆 tee恤。現場所見,她手腳纖瘦,步伐輕盈,明顯長胎唔長肉。一向作風低調的她,於鬧市刻意用外套遮實巨肚。

有仔趁嫩生!(設計對白)

蔡加怡母親李惠莉一向贊成女兒生多些小朋友。即將抱孫,難怪她早前出席活動時零舍風騷。

現年 31歲的蔡加怡( Crystal),曾經是全港最年輕的上市公司主席,被喻城中鑽女。去年 8月,她下嫁玩具設計師陳漢驄,事業行先的她,每次被問及生仔時,一直表示要享受二人世界為先。「我想過嚇二人世界先,媽咪冇俾期限我,順其自然啦!」

阿媽催生

誰知,原來蔡加怡亦靜靜雞為蔡家增添新成員。開辦幼兒園的蔡太蔡李惠莉,曾開口催女兒生仔,「我叫佢盡量生,我開幼兒園,留曬學位俾啲孫㗎喇,越多越好。」

阿媽公開催生 B,蔡加怡唔聽話唔得。今年 7月,一直對生仔一事採取拖字訣的蔡加怡,出席媽咪旗下幼兒園的畢業禮時,突然轉口風,表示隨時生 B,「其實隨時 ready,都會俾家姐感染,見到佢啲小朋友咁得意。我仔女都鍾意,最少生兩個,熱鬧啲開心啲。」原來當時她已懷了個多月身孕,不過為免小器,故冇透露半句。

街頭親熱

上周六( 16日),本刊拍得蔡加怡與陳漢驄到銅鑼灣行街,其間二人表現親密,不時在街上互攬。

巨肚首曝光

現時懷孕 5個月的蔡加怡腹大便便,雖然當日她身穿白色鬆身 T恤,又刻意用外套遮肚,但依然肚凸凸。

湯水穀胎

去年蔡加怡結婚時,出手闊綽的蔡志明,送了市值四億的九肚山獨立屋給女兒作嫁妝。婚後她與老公入住九肚山愛巢,與娘家為鄰。蔡加怡懷胎後,蔡家上下當然緊張,有媽咪及家姐輪流燉靚湯,她足不出戶,靜靜於獨立屋安胎。「 Carmen(蔡加敏)生仔咁有經驗,佢最幫得手。隔日就叫個妹飲花膠雞湯,仲有粟米紅蘿蔔等清潤湯水,加埋蟲草粉沖水,對長胎好有幫助。」身邊密友透露。

上周六( 16日)下午 6時,蔡加怡終於出關與老公到銅鑼灣掃聖誕禮物。她身形向來纖瘦,手腳未見有水腫,步伐相當輕盈。不過佗有 5個多月的她,巨肚亦頗突出,當日穿上的 tee恤也被逼爆,她不時拉上外套遮掩。二人走到時代廣場的地庫揀聖誕禮物,蔡加怡表現雀躍,邊睇邊笑唔停,意見多多,看來連月閉關養胎的她,似乎悶到發慌。行了不足半小時,他們便埋單走人。等車期間,老公陳漢驄全程傍住蔡加怡,二人竊竊私語,猶如熱戀中情侶。

周一( 18日),本刊致電蔡加敏,聽到有關妹妹懷孕的提問時,她明顯煞有介事,不欲多談。不過最終亦表示全家都好開心兼好忙,「嚟緊加讚結婚,大家都比較忙。我同媽咪都會煲啲湯水俾佢(蔡加怡),醫生就佢自己搵,你都係問番佢啦!」

至於蔡加怡,電話一直駁到留言信箱,截稿前仍未聯絡得上。

司機傍上車

大肚婆出街要十分小心,當日司機就傍實蔡加怡上車,然後慢駛返回九肚山大宅。

添置聖誕燈飾

當日蔡加怡到銅鑼灣時代廣場的 log on,買聖誕老人自動爬梯的燈飾裝置,盛惠千五蚊,唔算太貴。

家住九肚山四億獨立屋的蔡加怡,早前就擲下億元買天賦海灣三個單位。《蘋果日報》圖片

蔡家喜事多

從事玩具業、物業投資的玩具大王蔡志明,家中喜事一單接一單。細女蔡加怡有喜懷有馬 B外,另外兩姊弟先後宣布喜事, 13年添孫兼娶新抱,開心事接二連三。

6月添孫

長女蔡加敏與前全國政協委員、佳寧娜控股主席馬介璋的兒子馬鴻銘結婚 6年,育有一女及孖仔。今年 6月,她於父親節剖腹誕下第三胎囝囝 Kaden。《蘋果日報》圖片

11月娶新抱

現年 27歲的蔡加讚,與甄子丹姨仔汪圓圓拍拖兩年多,終於拉埋天窗。下周六( 30日),二人於灣仔會展筵開 160圍無翅婚宴。

名人 model多產事

除蔡加怡下年 4月生 B外,其實踏入 2014年,社交界不少名人 model都趕住生,認真多喜事。

圖片

42歲黎姿

退出娛圈的黎姿,已先後為富商馬廷強誕下三位千金。一直希望生仔的她,近日就被傳終懷下男胎,預產期為下年夏天。

《蘋果日報》圖片

34歲諸葛紫岐

去年下嫁 Neway二少薛嘉麟的諸葛紫岐,雖然曾經歷小產,但今年中終成功再懷男丁,預計明年 1月出世,趕做蛇仔。

《蘋果日報》圖片

28歲 Cara G.

混血女模 Cara G.與老公 Jesper婚後積極造人,現時懷 B女 5個多月的她,準備於下年 3月在瑪麗醫院自然分娩。



鍾意就快D Share啦!