網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月20日 星期五

[忽然1周 960] 失雲半年 瘦山聰喪跑學戲 山聰,陳山聰,MW,




深水埗上堂

陳山聰連飯都未食,就跟導師餘俊峰一齊返工作坊上堂,兩個喺路上雞啄唔斷,好 friend喎。

媽咪姐

失雲半年 瘦山聰喪跑學戲

兩年前「雲山戀」成為全城熱話,一心諗住做何家女婿嘅陳山聰,急急同前妻 Ponny楊度萍離婚,仲當無綫透明,拍劇失蹤又唔做宣傳,全職做何家「小聰子」,點知今年 4月俾超雲狠飛,變咗「四失聰」。

其他影片

昔日俾超雲養到肥肥白白嘅陳山聰,逼住四圍𢱑撈。其間做過寫字樓同時裝採購,不過嘆慣威慣嘅佢點捱得住做個小職員吖!最終俾佢𢱑到拍新片《情緣灰姑娘》。有幕後人同媽咪姐講:「佢知道有份拍,勁開心!就算有場戲要俾劉心悠狂摑都笑曬口。鬼咩!客串兩組戲就袋幾萬蚊,真係幫佢唔少。」

陳山聰為要強勢回歸無綫,近期日日跑步,成身線條出番嚟。嘩!條褲仲勁短㖭。

導師餘俊峰

教山聰做戲嘅餘俊峰,曾經係亞視藝員,有多張演技訓練證書,亦係自由身演員。陳敏之、梁靖琪同敦政鴻都跟過佢學過演戲。

由豪門落番凡間,陳山聰去茶餐廳買個燒味飯當餐,唯一堅持嘅係,點都要戴超!

一向唔潮唔著嘅陳山聰,依家啲衫明顯低調咗,出入都係自己揸阿哥嗰架舊款七人車。無嘢嘅,馬死落地行囉。

嚟緊就要返無綫拍戲,瘦咗一圈嘅陳山聰喺屋企附近跑完步,就去咗深水埗「方法演技工作坊」。媽咪姐以為佢撈埋 part time導師啦,但一問之下,佢原來係做學生。陳山聰承認:「我好快開劇,想自己演技好啲。我又唔係影帝級,當然要去進修。唔係打工唔得,只係發現自己喜愛演藝事業,難得添哥俾機會我,所以上堂係必要。」即係咁,媽咪姐係有啲奇怪瘦山聰去到呢把年紀,先忽然發現自己咁 like做戲!老實講,佢一向做戲唔係差,以後睇劇有多個人可以睇嚇亦 OK嘅。加油啦!

拍住添哥

TVB金牌監製李添勝一向關照陳山聰,知佢復工,即刻搵佢拍新劇,仲大讚:「我見過山聰,成個瘦曬,狀態好好!」

「方法演技工作坊」位於基隆街,最近外牆搭曬棚,但內裏其實好光猛企理。鍾景輝同餘俊峰係領軍導師, 3個月演技課程收$21,000,另設一對一教授,一堂收費$3,000至$5,000不等。

其他影片


鍾意就快D Share啦!