網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月20日 星期五

[忽然1周 960] 吳君如扣殺王菀之 君如,王菀之,吳君如,MW,




一倒再倒

雖然王菀之(右)個造型輸曬俾激凸君如,後者又不斷彎身倒奶。但影後好識做,猛讚做小雞嘅王菀之做得好放。

媽咪姐

吳君如扣殺王菀之

《金雞》又嚟喇!上個禮拜媽咪姐到《金雞 SSS》外景探班,撞啱又凍又落雨,工作人員個個披曬雨褸,不過吳君如就零舍唔同,低胸 deep V得嚟裙仔又短短。睇唔出平日似小型機場嘅佢,嗰日居然好有睇頭,隔籬嘅王菀之都係低胸,不過就完全微波不露!響後生女側邊,君如仲不時失驚無神彎低身露出大條事業線,連 nude bra扣都露埋,睇到王菀之不知幾妒忌。

本來唔使拍嘢嗰陣,君如都有披番件羽絨,不過又披又除鬼咁麻煩,所以後尾君如索性唔披嘞,一於賣大包益嚇友情客串嘅陳奕迅同張家輝。啱嘞,早前老公陳可辛捲入小三風波,身為大婆嘅君如係時候 show嚇 quali!

吳君如話自己啱啱飛去韓國加工到「 38G」!查實就係喺 push up bra內戴多個「缽仔糕」唧出事業線來。一俯身,透明扣都見埋。

劇組喺尖東搭咗個「大富豪」場景,張家輝以「化骨龍」造型扮大佬, Eason就扮「𡃁」,君如?梗係做「金雞」啦。張海報仲……嘩!



鍾意就快D Share啦!