網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月26日 星期四

[壹週刊 1242] 歌神仔呆企唔發脾氣 歌神仔,許懷谷,M1,




同你吟一吟

歌神仔呆企唔發脾氣

見到徐小鳳開演唱會,八珍就諗起歌神許冠傑,兩個神級前輩 92年鬥生鬥死鬥演唱會場數多,最終歌神開 42場,小鳳姐開 43場險勝。

歌神今年都 65歲,除咗耐不耐出埠做巡迴,其他時間已經半退休,平日會跟實老豆幫手做演唱會嘅細仔許懷穀,變相多咗時間做自己嘢同陪老婆。

早排《壹》仔見到懷穀同結婚四年嘅太太林鈺文拍拖行圓方。路過鞋店,許太入去尋寶,懷穀就企響出面,玩手機打發時間。點知老婆試完一對又一對,唔經唔覺試咗個幾鐘,有番咁上下重秤嘅懷穀,終於頂唔順行入鞋店搵老婆,不過唔係發爛渣,只係搵個位坐低繼續等。耐性同 EQ,都 O喎!

老婆試完高踭鞋又試 boots,許懷穀響鞋店外面搞手機企住等。

企到攰,懷穀決定入鞋店坐低等,任得老婆繼續試,全程冇發老脾。

早幾個月許冠傑 65歲生日,懷穀同太太買蛋糕同歌神老豆賀壽。



鍾意就快D Share啦!