網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月26日 星期四

[壹週刊 1242] 睇拍戲 氣爆炸彈圍炸 謝霆鋒搏命換千五萬 霆鋒,謝霆鋒,M1,




點解消防員可以帶煙仔入災場?電影同真實總是有出入。

探熱針

睇拍戲 氣爆炸彈圍炸 謝霆鋒搏命換千五萬

新鮮出爐的中港台藝人片酬排行榜中,叫價千五萬的謝霆鋒佔第十四位,單拖撐起謝家上下兼 Po朝霆(製作公司),唔想過千萬身價學似前妻張栢芝曇花一現,影帝唯有 keep住搵命搏,下月初上畫的《救火英雄》中,霆鋒在導演郭子健要求下,站在有十多磅的氣爆炸彈前,一 take過做反應拍 ending,以身犯險,心口掛個勇字的他事後說:「如果唔係佢(爆破指導),我一定唔會拍!」

其他影片
唔敢一口答應

經不起導演再三要求,霆鋒應承搵命搏,一 take過拍完爆炸 ending。

《救火英雄》的 ending場面由謝霆鋒引爆作結尾。由於導演郭子健發覺構思好的場口單靠用特效的話,效果未如理想,於是遊說謝霆鋒親身上陣,站在不足幾米距離的十多磅氣爆炸彈前,交戲做反應。

氣爆炸彈的威力足以將整個人彈起,加上無特技人先做示範,亦沒有彩排的機會,一 take過拍攝,隨時有受傷可能,工作長期排到密麻麻的謝霆鋒怕稍有失誤影響之後的工作,初時亦十五十六不敢一口應承,但又經不起哦功了得的導演,最後落疊。

「真係講個信字,無得試,又唔可以用替身,同十幾磅氣爆炸彈企得咁近,的確好易出事。難得霆鋒肯搏,亦一 take做到我想要嘅反應,其實唔怪得佢猶豫,霆鋒都話,如果唔係信得過爆破特技指導,佢一定唔會拍!」郭子健說。

收工沖兩次涼

火警題材,電影有火就有煙,為達到視覺效果,煙效不離麵粉和芝麻糊沖粉,單是 ending場口,便用了三十包麵粉(麵包店專用的 22kg裝),此外,導演說芝麻糊沖粉、生粉之類的粉劑,在每個火災場面都要大量採用。

「即使每日都戴住面罩開工,收工嗰陣,耳口鼻都一定滿布麵粉,沖兩次涼先至洗得曬。」有份演出的安志傑說。

戲內的煙效,主要由麵粉製造出來。

老戲骨任達華同霆鋒有不少對手戲,更坦言揸槍扮賊易過揸喉救火。

八十後頂唔住

此外,演員在電影中的裝備,全部都跟足消防處規格,由 PBI Matrix製成,整套消防員制服連帽及呼吸器,重量足足有二十公斤之多,開拍期間正值盛夏,即使八十後的陳偉霆都嗌難頂。

「七、八月最熱嗰幾日,戴住個 BA(呼吸器)開工,好似抖唔到氣咁,好辛苦,但係見到霆鋒佢哋開工都好少除低套 BA,搞到我都唔敢成日除,怕影響進度。」陳偉霆說。

拍攝現場大多環境惡劣,加上重秤裝備不離身,就算唔使埋位,霆鋒都辛苦到「柄埋」一邊,唯獨有兩晚拍消防車撞牆,有老死陳奕迅和房祖名探班,霆鋒才有番啲表情。

大雨下全副裝備爬車頂,拍到中途,霆鋒老死 Eason同房祖名前來探班,同導演郭子健影合照。

苦中作樂,陳偉霆揸機影低霆鋒扮收音師。

拗手瓜等埋位,餘文樂未必是胡軍對手。

入火場救火,唔算高大的餘文樂(左)同謝霆鋒,要兩個人合作先舞得掂條消防喉。



鍾意就快D Share啦!