網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月26日 星期四

[壹週刊 1242] 大 S吳佩慈 巨肚遊港 吳佩慈,M1,




5個月

下年將會嫁嚟香港嘅吳佩慈,七個月肚唔多覺眼,反而大 S個肚大到似就快生得。

同你吟一吟

大 S吳佩慈 巨肚遊港

台灣娛樂圈近排特別多喜事,兩大型男王力宏、張震相繼成家立室,閨密大 S同吳佩慈亦先後公布佗 B喜訊,仲要咁啱兩個都生女。

其他影片

大肚不離好姊妹,就連嚟香港度假,兩個大肚婆都要約埋一齊。上個禮拜四(十二月十九日),《壹》仔見到佗住七個月肚嘅吳佩慈,跟有咗五個月嘅大 S一齊響中環連卡佛睇鞋。

話曬係九頭身標準 model比例,吳佩慈大肚都唔多覺,明顯長胎不長肉,相比起大 S,就算有件黑色大褸重重包圍五個月肚,但按比例睇,似下個月就生得。

行街使錢,吳佩慈嘅未婚夫、香港融匯資本有限公司 CEO紀曉波未有同行,只派出女親友照顧,但大 S就有老公汪小菲做人肉手柄,去到邊都拖實老婆,甚至陪埋去廁所。之後兩公婆撇低吳佩慈行咗去太子大廈,原來汪小菲想去 Giorgio Armani買西裝,大 S全程幫眼俾意見,不過店員就有啲掛一漏萬,點解唔俾張櫈巨肚大 S坐嚇啫!

7個月

兩個大肚婆行到攰,一齊坐梳化吹水休息。

佗住 5個月肚嚟香港,老公汪小菲去到邊都拖實老婆大 S。

汪小菲先陪老婆去廁所,之後手拖手行過去太子大廈睇西裝,其間大 S行來行去玩電話,等老公慢慢 shopping。

大住個肚依然好活躍嘅吳佩慈,早排凸肚著潛水衣同海獅影合照,影低唔少佗 B靚相,但大 S來來去去就只係放得一張大肚相上社交網站。



鍾意就快D Share啦!