掃呢頁CODE去手機

2013年12月11日 星期三

[FACE 342] 托 B福 豪 B腳頭好 陳茵媺 150萬纖體復出 茵媺,陳茵媺,MF,




包冚出院

陳茵媺產後上週六( 7日)離開醫院時精神奕奕,卻因被記者發現情急之下幾乎上錯另一傳媒車,對記者提問只回答:「 Thank you!」

真面目

托 B福 豪 B腳頭好 陳茵媺 150萬纖體復出

陳豪與陳茵媺上週誕下「小 Mo子」 Aiden,全城齊心送上祝福,一家三口令人羨慕。

而豪 B腳頭亦好到不得了,據悉陳茵媺產後復出第一炮,將再為纖體公司任代言人,修身復出價達 150萬。加埋奶粉尿片等廣告商個個爭住斟,陳豪一家三口拍廣告好搵過拍劇,離唔離開 TVB?再諗嚇先囉!

週三「小 Mo子」出世, B媽陳茵媺( Aimee)上週六( 7日)已出院回家休息,雖然當日偷運愛妻及乖 B Aiden失敗,但陳豪仍四萬咁口見傳媒,可知豪 B出世的確令陳家充滿喜悅。全家開心固然好,但最緊要有錢搵!豪 B亦令陳豪同 Aimee身價暴漲, Aimee佗 B時出席活動,身價已由本來 4萬跳升至 20萬,乘囝囝 Aiden出世後,據知已有纖體商及奶粉商出價力邀她拍廣告。

上週三( 4日)豪 B出世,淩晨陳茵媺微博發放 B仔 Aiden照片報喜。

《蘋果日報》圖片

陳豪使用調虎離山計,在醫院大堂接受記者訪問, BB則由另一女子用藍色毛毯包住抱上車。

《蘋果日報》圖片

陳豪解釋聲東擊西是想保護老婆:「 Aimee生完身體弱, BB又剛出世,想等佢哋休息,靚靚至影張全家福放上網畀大家,唔想閃燈影響 BB。」廿四孝又細心。

修身即吸金

其中一家是仍由她任代言人的纖體美容公司水磨坊,據知當時因為未約滿的 Aimee意外懷孕,故尚欠一次該公司的宣傳活動,故此 Aimee產後復出第一炮,極有可能要「還債」;而水磨坊亦順勢請她繼續做代言人,為打動 Aimee將出價 150萬力邀復出。另外據知還有奶粉商開價 100萬請 Aimee拍廣告,若然成事, Aimee隨時同「小 Mo子」和陳豪齊齊出鏡搵錢,總之一家三口人人有市場。

母憑子貴之餘,陳豪亦想賺多啲奶粉錢。他下月將約滿 TVB,據知樂易玲和曾勵珍一早催他續約,但陳豪一直採拖字訣,只因陳豪除有意開拓內地市場外,亦自知一家受廣告商歡迎,拍廣告出活動收入和味過留港拍劇多多聲,即使留低在 TVB拍劇只為 keep人氣,但無綫經理人食水深卻令陳豪卻步。

生仔唞唞

年初 Aimee懷孕後,纖體公司水磨坊的 facebook亦將 Aimee的版頭換上傅嘉莉,不過 Aimee產後將重新成為代言人。

臨時頂住

自陳豪與陳茵媺結婚及宣布懷孕後,二人身價即颷升, Aimee大住肚一家三口出席品牌活動至少袋 30萬。

上週五( 6日),陳豪媽咪連續兩日到醫院探望 Aimee和剛出世的 B仔。

想自組公司

據知仍死拖 TVB的陳豪,雖獲無綫開綠燈接拍監製戚其義的內地劇,打算與跟隨他多年而將離巢 TVB的經理人陳嘉莉一同自組公司接拍內地劇兼搶 job,改為跟無綫只簽部頭約,每年只為 TVB拍劇一至兩套,大部分時間集中火力搵真銀;而老婆陳茵媺則留在 TVB,搵到錢又不失情義,筍盤果然精打細算。

再拍阿戚

戚其義在無綫監製過很多好劇,往內地發展後已邀得陳豪拍 40集古裝劇,對手同樣是戚其義的愛將蔡少芬和邵美琪。

《蘋果日報》圖片

邵美琪

蔡少芬

一月有劇

陳茵媺產前已拍好的《單戀雙城》尚未出街, TVB安排在下月播出贈興。

《蘋果日報》圖片

星媽有價

唔少女藝人生 B都得到品牌商垂青,出動大筆酬勞邀請復出,女藝人亦願意把握這個機會,搵錢兼分享幸福湊 B樂,一家便宜兩家著。

徐淑敏 有市場

徐淑敏分別於 10及 11年誕下兩女,大女出世後 Suki只用了 7星期便極速收身,出席天水圍一個活動,身價暴升 5成;翌年誕下二女後亦火速接拍飲食節目《甜姐兒》。

蔡少芬 最吸金

今年 3月蔡少芬同老公張晉誕下細女,坐完月即復出狂接廣告、拍劇、商場活動等,唔夠半年便袋 800萬;之後飛到上海拍內地劇《爆米花》, keep住搵真銀。

林嘉欣 再出山

林嘉欣今年 5月生完第二胎,決定封肚全面復出,首個工作是以 7位數擔任美容中心代言人。



鍾意就快D Share啦!