掃呢頁CODE去手機

2013年12月11日 星期三

捱麥記YouTube冠軍 主角:我唔係女神

video


捱麥記YouTube冠軍 主角:我唔係女神


捱麥記YouTube冠軍 主角:我唔係女神
YouTube公佈2013兩性關係影片排行榜,第一位是《一生只想尋找一個肯挨(捱)麥記的女人》,紅爆程度足以壓倒「14巴港女」!

記者:鄒倩婷 攝影:張柏基

被封為麥記女神的女主角米曹(Mitena Cho),目前身在英國讀書,她聽到消息有點受寵若驚,「非常強調我唔係咩女神,只係好普通鍾意做戲嘅人,我都唔覺得自己到女神嘅級數」, Mitena曾表示自己怕出名,或許出名會造成一種無形的壓力,仍在讀書的創作班底都深深感受到。

「都係平常心,其實有少少困擾,好多人 都睇住你做嘅事,你有咩唔好,其他人會有說話」導演李定軒(Ben)坦言不習慣出街被人注視,更希望別人不要對他寄予太高的期望,畢竟他只是19歲的中學生,「有啲公司搵我哋幫手拍廣告,唔好意思,我真係婉拒咗,因為自己都係要學業優先。」

在浸大傳理系修讀電影及電視的男主角關銘輝(關公),更認為《挨(捱)麥記》這條片,未達到他心目中的要求,「就算hit rate高都唔會特別好開心、好興奮、好自滿」,他坦言目前不夠膽接廣告公司的工作,「其實自己都驚,人哋畀錢你,你要有咁上下質素」。

對 自己有要求,對拍攝亦有原則,Ben和關公都表示不只是向錢看,「一定唔做植入式廣告!一定!如果有人贊助我哋拍嘢,我會問佢,你究竟想我做一條廣告,定 係想贊助我做一個故事片呢?」他們透露將會拍一段與熄電視有關的短片,想知會否如《挨(捱)麥記》般紅爆,便要耐心等待了!
有料放?想收料?入嚟【蘋果互動】啦!

【蘋果互動】是蘋果日報與讀者緊密互動、放料及收料的聚腳地。

http://fb.com/AppleDailyExchange


鍾意就快D Share啦!