掃呢頁CODE去手機

2013年12月11日 星期三

[FACE 342] 諸葛紫岐甜品當補品 諸葛,諸葛紫岐,MF,




雖然有工人,但生完 BB後,諸葛紫岐都照樣親自湊 B, BB的輪廓相當精緻,似足媽咪。

FBI

諸葛紫岐甜品當補品

娛樂圈近排真係好鬼多喜事,除咗唔少圈中情侶趕喺年尾結婚,連啲「星二代」都齊齊趕喺聖誕前出世。

除咗陳豪陳茵媺, Neway新抱諸葛紫岐( Marie)同薛嘉麟嘅金叵羅, 6磅重嘅「冰岐麟」都搶閘同大家見面。上星期 Marie就發咗兩張 BB相同全家福相,公布已生 B,仲話 BB嘅名因為要跟薛家族譜去改,目前仍喺選名中,但就可以講 BB因為喺冬天出世,所以叫佢做「冰岐麟」喎,英文就叫:「 Little Ice Cream」。 Marie同 FBI講:「𠵱家心情好好, BB好乖,大家都讚 BB超靚仔!」而當大家以為 Marie生完 BB一定狂食補品,但 FBI八到一向勁食得嘅 Marie就狂擦甜品多過補品,加上 Marie由大肚到生埋都冇暴肥,所以狂食蛋糕西餅都冇所謂,真係羨慕死唔少生完 BB

Marie話:「未生前老公已經好緊張我,生咗之後仲緊張,沒收咗我嘅手提電話,又唔畀我睇電視,要我百分百休息。」所以 Marie𠵱家唔可以好似生 B前咁即時覆 WhatsApp。

由大肚到生完 BB, Marie都冇乜肥到,所以坐月期間 Marie勁食西餅蛋糕,仲 po相上微博,不過就有朋友叫佢唔好食,事關蛋糕都係生冷嘢喎!



鍾意就快D Share啦!