掃呢頁CODE去手機

2014年1月24日 星期五

[忽然1周 965] 瞞惡爸拍拖 林海峰大女搵彭羚訴苦 彭羚,MW,




開解女兒

上周二( 14日),彭羚與大女林泳在銅鑼灣利園嘆下午茶,其間談到拍拖問題,情竇初開的女兒不禁掩嘴偷笑,而彭羚則耐心聆聽,沒有擺媽咪款,難怪阿女視她如朋友。

娛樂喧

瞞惡爸拍拖 林海峰大女搵彭羚訴苦

林家有女初長成,林海峰與彭羚的 14歲長女林泳,已長得亭亭玉立。本刊收到消息,剛由女拔轉到漢基國際學校的林泳,由於父母關係,加上性格開朗,是校內風頭躉,雖然正在箍牙,但仍引來不少狂蜂浪蝶。

據知林泳近日情竇初開,卻因初戀煩惱,要搵情同姊妹的媽咪傾訴。上周二( 14日),記者發現剛放學的林泳約媽咪到銅鑼灣利園 high tea。其間記者聽到林泳訴心聲:「有啲唔開心,唔知點算好!」彭羚隨即加以安慰:「媽咪都後生過,試過你依家咁……」阿女被情困,周四( 23日)開騷的橋王林海峰,唔知會唔會醒幾招俾阿女?

其他影片

彭羚自從與林海峰結婚誕下兩女後,選擇為家庭退出樂壇。雖然有家傭,但彭羚每天由早餐至晚餐,都會親自下廚煮飯,又管接管送阿女返學、放學和補習,從不假手於人。有賢內助睇實屋企,無後顧之憂的林海峰,才可放心出去搵銀。近日他便與老友葛民輝在紅館開一連九場的「軟硬騷」,豬籠入水過肥年。

正在箍牙的林泳,毫不掩飾咧嘴大笑,性格開朗,所以有傳她在校吸引不少狂蜂浪蝶,而她亦心有所屬。

面書流泳照

早前,秘密由女拔萃轉到漢基國際學校的林泳,很快便與外籍同學打成一片,更相約船 P。照片中穿紅色泳衣的林泳(左)遺傳了媽咪的 sweet、爸爸的活躍,十分討人歡喜。

與台灣仔拍拖

據知林海峰在家飾演「嚴父」角色,雖然忙於搵錢,但對於兩女的一切都瞭如指掌,不論女兒識甚麼朋友,成績如何都知得一清二楚。早前,林海峰為讓女兒學好正統英文,安排大女林泳,由女拔轉到漢基國際學校。由傳統女校轉到洋溢開放氣息的國際學校,林泳在短短時間內,亦沾染鬼妹仔性格,引來不少狂蜂浪蝶。知情人透露:「林泳喺學校好受歡迎,因為佢好識同人溝通,遊水又叻、讀書又唔錯,就算隔籬班嘅男同學,小息嗰陣都專登去班房搵佢。佢最近就同個高我哋兩級嘅台灣男仔行得好埋,成日喺學校糖黐豆咁。」

搵阿媽傾心事

舉家外遊

雖然忙𢱑銀,但每逢放大假,林海峰必定陪家人外遊聚天倫,可見他十分疼錫兩個女兒。

據知,情竇初開的林泳,近日卻因小事和初戀師兄鬧交,未懂處理感情事的她,惟有搵似家姐多過似媽咪的彭羚傾訴少女心事。

上周二( 14日),送完細女林清去補習的彭羚,便陪大女林泳到銅鑼灣利園嘆下午茶。慳家的彭羚沒有叫嘢食,只點了一件 cake及熱朱古力給女兒,偶爾才拿起阿女的朱古力呷兩啖。其間記者聽到受情困的林泳向媽咪訴心聲,托著腮的她說:「有啲唔開心,唔知點算好!」媽咪彭羚隨即加以安慰:「媽咪都後生過,試過你依家咁……你咪帶個男仔嚟俾我見嚇。」林泳此時突然緊張拉實媽咪手說:「記住唔好同爹哋講!」彭羚即拍拍她的手點頭。兩母女再喁喁細語一輪,原本愁眉不展的林泳,在媽咪的開導下,重拾笑容。

街邊買絲襪

傾了半小時少女心事,林泳急急往補習,至於要在銅鑼灣等兩女放學的彭羚,則獨自行街。不過貴為富太,亦是潮人林狗的老婆,彭羚沒有趁機行名店,反而到渣甸坊光顧附近平民改衣店,又步行到渣甸坊女人街買了三對 12蚊絲襪。買襪期間,店舖老闆更和她熟絡地打牙骹,看來彭是熟客仔。其後她到莎莎買了一枝價值$15的修護指甲油。彭羚在街邊及水貨店買平貨,但她對兩個女兒的健康卻一絲不苟,不單到 Fancl專門店為女兒掃護膚品,更詢問店內職員,為愛女選購維他命 C食品,絕對廿四孝媽咪。

慳家買平襪

即使老公係出名潮人,但嘆完茶送了林泳去補習的彭羚,獨自到渣甸坊用$36買了三對絲襪,不改慳家本色。

水貨自己用

等阿女放學百無聊賴,彭羚再逛莎莎睇水貨化妝品,只買了 1枝指甲油。

仆心仆命

彭羚每日的指定動作便是湊女,某日下午趁大女林泳未放學,便駕車載細女林清往銅鑼灣補習。

泳照流出老竇發火

即將於 23日與老拍檔葛民輝開「軟硬騷」的林海峰,據知每場收 60萬,為頭家大小活動都去勻, keep住年賺半億。

據知林泳和學校師兄拍拖,做女的只與媽咪傾訴,卻不敢告知老竇林海峰,全因她早前相約校內同學開船 P,事後在同學的 facebook中,流出數張穿上火紅泳衣的照片,令老竇大發雷霆。知情人士透露:「阿 Jan(林海峰)成日 check個女個 facebook,講明唔准 post啲唔正經嘅相,所以嗰次流咗幾張林泳著泳衣嘅相,激到阿 Jan死死嚇。阿 Jan管得咁嚴,都係驚阿女拍拖,俾男人呃。對於女兒多人追,林海峰坦言:「就算家傭出去識男仔,我都一樣擔心,何況自己個女,梗係要睇到實一實。」惡父開到口驚阿女拍拖,難怪少女心事只可以話俾阿媽知囉!

其他影片


鍾意就快D Share啦!