掃呢頁CODE去手機

2014年1月24日 星期五

[壹週刊 1246] 挑戰利智  Mandy Lieu濕晒 34C人間胸器




Mandy向前輩利智致敬,以一件中門大開的泳衣拍同一個上水鏡頭,擁 34C的她輕易夾出殺人胸器。

探熱針

挑戰利智  Mandy Lieu濕曬 34C人間胸器

陶傑處男下海執導新戲《愛。尋。迷》,成功氹掂羅霖、 Mandy Lieu以及新人盛朗熙獻出第一次熒幕床戲。

繼早前半百羅霖肉搏關楚耀、令過氣人妻榮升宅男眼中極品中女,另一女主角 Mandy同樣去到盡,著泳衣下水濕曬 34C人間胸器,越級挑戰當年 G奶利智,水乳交融經典一幕。

Mandy的泳衣 look更凸顯她的勻稱身材。

陶傑睇好有樣有身材的 Mandy,會成為宅男殺手。

戲中 Mandy雖然嫁給富豪,生活無憂卻寂寞,更形容婚姻是搭錯火車無彎轉。

盛朗熙來自內地,雖然是影壇新人,但表現令陶傑大讚,更以百合花來形容她的清純氣質。

熟口熟面

正所謂橋唔怕舊,最緊要對啱宅男胃口。

Mandy Lieu在新戲《愛。尋。迷》,奉命著中胸泳衣下水。濕身,已經夠曬幻想「胸間」, Mandy再扶住梯邊行上岸,芙蓉出水,濕曬 34C人間胸器。

畫面其實似曾相識,早在九十年代, G奶利智已經試過,在王晶執導之作《靚足 100分》中,利智同樣著上黑色泳衣,撥髮夾胸行上水,成為上世紀經典好波畫面。

經典好波

利智早於九十年代初已拍出水芙蓉這一幕,憑她 36G魔鬼身材輕易成為經典,足足早 Mandy廿多年。

話剝就剝

要越級挑戰前輩, Mandy勝在身材大細勻稱,加上導演陶傑寫包單,畫面絕對美而不淫, Mandy無後顧之憂,自動剝衫就位。

「我氹女角剝衫,其實冇乜特別技巧,我寫作出身,寫一個有吸引力嘅劇本係我最基本要求,我係用劇本打動佢哋。」陶傑說。

用文字氹人剝,其實陶傑起初只係五五波。

「我有擔心佢哋唔肯剝、唔肯性感,但睇完劇本之後,冇人 say no,因為個個都鍾意個古仔,仲有係相信我本人,我拍嘅床戲唔會低俗,我係用人格擔保,一定拍得有美感。」

羅霖雖然是三女角中年紀最大,但她與關楚耀的床戰劇照曝光後,即被封高登女神。

同樣處女下海拍電影的羅霖,為陶傑的劇本拋開包袱,與細自己一截的關楚耀床上大戰。



戲中著住低胸裝的 Mandy與閨密談心,大談對婚姻的睇法。

盛朗熙與飾演讀飽書的宅男徐天佑在戲中同樣有床戲。

插入六四事件

盛朗熙來自內地,雖然是影壇新人,但表現令陶傑大讚,更以百合花來形容她的清純氣質。

以三對男女愛情故事作為電影骨幹,床戲、濕身只係鹽花,陶傑最想帶出時下港男港女對愛情睇法。

「藉住三對男女主角嘅故事,我有信心可以將全香港各階層嘅男女一網打盡,每個人都可以喺戲入面,搵到似曾相識嘅畫面。」

陶傑更推介其中一場, Mandy跟密友大談婚姻見解一幕,亮點不是 Mandy件低胸衫,係帶出港女們不切實際的婚姻論。

「結婚有如搭火車,就算發現搭錯車,都冇得返轉頭,跳車咪盞死,個個結咗婚嘅女人,都以為自己冇揀嗰個係最好,呢個諗法錯曬,邊個敢寫包單冇揀嗰個唔會出去滾呀,就算搭錯車,咪將錯就錯囉!」

認同不認同也好,起碼陶傑會在戲中加入八九六四及七一遊行等,港人不敢回憶未敢忘記的畫面:「我絕對唔會迴避呢啲大事件。」陶傑說。



鍾意就快D Share啦!