掃呢頁CODE去手機

2014年1月30日 星期四

[忽然1周 966] 成龍亂噏 網友圍插 成龍,MW,




喺韓國所到之處,受到粉絲歡迎,自不然又要擺出其招牌手勢。

出外埠

成龍亂噏 網友圍插

成龍話曬都叫做「國際明星」,可惜不時開口夾著脷,言行舉止真係失禮街坊。呢,話口未完佢又出事啦!

話說早前佢去咗韓國宣傳佢部電影《警察故事 2013》,受到當地粉絲熱烈歡迎。得意忘形嘅佢,當然一如以往,發表感性宣言:「當自己喺最艱難時候,受到韓國好友幫助,每次一諗起,心中充滿感激。」本來呢啲門面說話,講完、聽完就算,點知最後佢再整多句:「我是半個韓國人,韓國是我另一個家。」就係呢句瀨嘢嘞!

此話一出,即時辣㷫兩岸三地網友,群起而插之,有人鬧佢不知所謂、有人話佢「為討好觀眾,有奶便是娘」、亦有人插佢「靠中國功夫出名,現在卻變成韓國大叔」。唉,成龍大哥,講嘢經嚇大腦啦,唔該!

成龍喺電影《警察故事 2013》入面,依然飾演除暴安良正義凜然嘅刑警,新意欠奉。

喺微博大曬韓國粉絲送俾佢嘅禮物。粉絲咁有心,唔怪得佢話自己係「半個韓國人」啦!



鍾意就快D Share啦!