掃呢頁CODE去手機

2014年1月29日 星期三

[壹週刊 1247] 靠女友結人脈 周麗淇新仔黐住玩 周麗淇,M1,




探熱針

靠女友結人脈 周麗淇新仔黐住玩

一一年憑台灣偶像劇《愛情睡醒了》開始為人識的內地小生徐正曦,半年前成功撻着在香港比自己名氣高一截的周麗淇,發展姊弟戀。上週五(一月二十四日),剛與陳曉東合作拍完新劇《加油愛人》的徐正曦由內地返港,出席公司寰宇春茗外,其餘時間做跟得男友。據了解,愛屋及烏的 Niki,不時介紹身邊富貴朋友包括甘比、阿 Sa、英皇及自己公司的高層給徐正曦認識,鋪路發圍!

其他影片
還清首期

去年中,周麗淇返內地與林峯合作新劇《大漢賢後衞子夫》,認識比自己細五年、同劇的徐正曦,二人迅速打得火熱,男方更多次被拍得來港探女友,夜訪香閨。

「 Niki仲係搏殺期,公司 plan咗好多計劃俾佢,好似同小齊合唱攻內地市場,公司唔想外界只係留意佢嘅戀情,所以老闆小柯(任賢齊經理人)都搵人提過佢哋,要低調啲。」 Niki身邊人說。

○八年簽約寰宇後,徐正曦工作量一直不多,直至一一年轉攻內地拍劇,始為人留意。

「初初嗰幾年做新人,交租、化妝整頭全部都係公司(寰宇)墊支,仲有沙田大圍間屋,首期一百萬都係同公司借,一路還緊,到舊年佢拍咗三套劇,同江若琳套《愛閃亮》雖然唔係好收,但內地市場需求大,跟住佢同林峯拍咗《大漢賢後衞子夫》,套劇都未上,又再同陳曉東合作《加油愛人》,三套劇加埋百幾集,近乎全年無休,都搵咗唔少,佢買樓欠嘅錢都還曬啦!」知情者說。/p>

周麗淇拍《大漢賢後衞子夫》,識到男友徐正曦,亦與林峯變成老友。

Niki與鄭嘉穎拍拖五年,從未試過孖咇斷正。

上週六淩晨, Niki call齊家姐、英皇高層及劉嘉玲助手,介紹給男友認識。

Niki帶男友與經理人 Marianne飯聚,其間三人講多過食。

拍拖經常被影到, Niki所屬的大嶽娛樂相當不滿。

瞞天過海

上週五(二十四日),徐正曦專程由上海返港,公司安排租車接他返大圍寓所放低行李,再到荃灣中心買電話咭。

「最初簽寰宇嗰陣,公司幫佢租嗰間屋喺荃灣,所以佢對呢區最熟,連買電話咭都走返嚟!」

買完電話咭,再去中環整頭,晚上八時多,徐正曦到尖沙咀福臨門出席春茗,在現場逗留至十一時多,坐的士返回大圍寓所。諗住返屋企歇一歇瞞天過海的徐正曦,淩晨二時再次出動,坐的士出發到女友 Niki位於貝沙灣的寓所,之後未見他離開。

○五年參加「全球華人超級男模大賽」奪冠入行的徐正曦,曾簽約 StarzPeople,其時,他雖然努力擦住老細鄒世龍,但卻苦無機會,之後與 StarzPeople提出解約,○八年轉會寰宇。在 Niki貝沙灣寓所宿一宵,翌日下午四時多,徐正曦坐的士離開貝沙灣,又專登報警阻攔本刊記者,但同時間原來又有另一本週刊得到配合,順利跟他車離開。

晚上八時, Niki的經理人駕車到貝沙灣接 Niki到中環食意大利菜,坐低十分鐘,徐正曦便到場會合眾人,食到十一時多,轉到東方文華酒店地庫繼續下場,同場還有 Niki家姐周汶錡、英皇高層 Alex Fung等圈中人。

「徐正曦仲未可以個個劇都坐正做男主角,每次嚟香港,佢都會跟住 Niki識吓啲圈中人,好似英皇同寰亞啲高層, Niki愛屋及烏,佢身邊啲好友例如甘比、阿 Sa、霆鋒,都識得徐正曦。」 Niki身邊人說。

由徐正曦和江若琳主演的《愛閃亮》,在內地電視劇排行榜第十,收視並不理想。

Niki圈中人緣廣,同楊千嬅、丁子高,以至劉嘉玲亦十分老友。

徐正曦購入的沙田雲頂峯單位,只有三百二十呎,睡房、廳、廚房全開放式。

徐正曦由寰宇高層陪同返港,先返大圍放低行李再外出,由於會留港一段時間,行李相當多。

誤傳富二代

○八年,徐正曦(右一)剛入寰宇,與公司老闆林小明及藝人唱 K。

去年九月,周麗淇被踢爆人肉速遞到上海探男友徐正曦,其時有指二十八歲的徐正曦父親是內地高官,家族做五金生意,在上海有不少物業,身家億計。其實徐正曦並非傳聞中的上海富二代,父親與叔父在上海是開五金鋪,而他在大圍購入的雲頂峰亦非千呎屋,而是 320呎開放式單位,買價三百多萬,並由公司寰宇,先借出百萬首期。



鍾意就快D Share啦!