掃呢頁CODE去手機

2014年2月21日 星期五

[忽然1周 969] 蘇玉華甜蜜互陪 蘇玉華,MW,




蘇玉華同潘燦良拍拖行街街,兩人有商有量,幸福滿瀉。

媽咪姐

蘇玉華甜蜜互陪

作為好戲之人嘅蘇玉華,近來已經好少拍劇。睇番阿蘇近年所拍過嘅劇集,除咗啱啱播完冇耐嘅《 On Call II》之外,再對上一套已經係 09年嘅事。點解會咁嘅?事關阿蘇有個做舞台劇嘅男友潘燦良,所以咪一齊專注舞台劇囉。

其他影片

其實阿蘇同潘燦良已經拍拖多年,好老夫老妻 feel,呢日我哋又見到佢哋兩個連體嬰去行街。大家知唔知男女拍拖最驚咩?咪就係 shopping囉。阿蘇血拼時,男友戇居居隨時 stand by。不過女友睇完,就到男方睇嘞。而阿蘇就……惟有自己一個人猛篤電話囉。

男友 shopping shop得興起,左試試、右試試,好開心,阿蘇好有耐性,企埋一邊篤電話。

shopping可能會悶親對方,但捱過之後,咪可以繼續 sweet sweet囉!

其他影片


鍾意就快D Share啦!