掃呢頁CODE去手機

2014年2月21日 星期五

[忽然1周 969] 田蕊妮恨仔恨出面 田蕊妮,MW,




阿田真係算係咁,拍緊劇都趕去捧老闆娘場。佢一去到就話:「係咪好興奮呢?有古裝人嚟賀你!」

媽咪姐

田蕊妮恨仔恨出面

36歲嘅田蕊妮呢一年真係行運一條龍!除咗砌低嘉欣 BB攞視後,仲因為隨口唱幾句〈愛沒那麼簡單〉,俾老公杜汶澤拍片放上網,咁就令 Paco黃栢高簽佢做歌手,圓咗 20年前嘅歌星夢。

Well,但仲差咁啲嘢!咪就係少咗個 B囉。周一( 17日)拍緊劇嘅阿田,著住古裝都趕去鉅記嘅周年晚宴,仲同老闆娘傾到鬼咁興奮。不過,佢最開心嘅,係見到老闆娘個仔喎!踎低歡迎不特止,仲望到眼都唔眨,猛撩太子爺傾偈。唔好等嘞,視後,「嗱嗱聲」捉住阿澤生番個啦。

太子爺怕怕醜醜,唔多肯見人。但阿田好有耐性,踎低起身係咁𠱁,終於𠱁到太子爺回頭一笑。



鍾意就快D Share啦!