網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年2月17日 星期一

偉仔爆評審決定一致 偉仔,梁朝偉,




偉仔爆評審決定一致



■偉仔與嘉玲拍拖行紅地毯,成為現場焦點之一。記者黃文偉柏林傳真

梁朝偉前晚以評審身份出席柏林影展閉幕禮,其妻劉嘉玲專程由英國趕來陪他行紅地毯,嘉玲穿了一條粉色裙,前後都有蝴蝶結,顯得份外高貴,偉仔亦十分識做,主動走到通道兩旁為粉絲簽名,而嘉玲被記者叫住拍照,拍了一會見她眼望望,應該在找偉仔蹤影。

當傳媒要求合照時,偉仔乖乖攬住嘉玲,後來記者想訪問他們,嘉玲則識做不搶老公風頭,踏後一步不做訪問。問到十日內看如此多部戲是否很辛苦?偉仔說:「其實係好享受,過程好順利,我哋嘅決定都幾一致,結果大部份都同意。」



■偉仔(左二)與評審大合照留念。

嘉玲留言祝賀

對於內地電影《白日焰火》獲得最佳電影金熊獎及廖凡獲最佳男演員銀熊獎,嘉玲昨在微博留言恭賀這部片:「為中國電影、電影人在國際舞台上有如此驕傲的肯定鼓掌!」



鍾意就快D Share啦!