網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年2月5日 星期三

[FACE 350] 工地天使 余香凝 余香凝,MF,




Beauty Hunt

工地天使 餘香凝

HKTV新台未開,香港電台就率先啟播數碼電視,其中新劇《總有出頭天》更是開台重頭劇,難得全劇主要演員全部起用新人,夠曬新鮮感。

在劇中飾演地盤監工的餘香凝( Jennifer),更是新人擔重戲分,拍住唐寧和 BabyJohn蔡瀚億。 20歲女壓力大更搞到鬼剃頭,不過 Jennifer未被嚇窒,「能夠以自己興趣為職業,比純搵錢更滿足!」

Profile

餘香凝 Jennifer

身高: 173cm

體重: 105 lbs

微博: Jennifer餘香凝(粉絲人數 590人)

Instagram: JENNIFERYUU(粉絲人數 8723人)

20歲餘香凝 Jennifer最近喺港台新劇《總有出頭天》出現,劇中飾演地盤女監工,為做好角色要去地盤「上堂」。她說:「監工咩都要識,所以事前要學搭棚、學砌磚。連點樣溝水泥我都要識。」劇中角色男仔頭,現實中 Jennifer亦係乖女,因唔想「伸手板」問屋企攞零用錢, 16歲那年自薦去 Jamcast做模,入行初期都試過一個月搵 5萬,但自覺爆牙影響發展, 17歲即攞 3萬去箍牙,上年 7月靚曬正式入行。

拍《總有出頭天》,餘香凝同唐寧有唔少對手戲,她說:「唐寧教我做戲,對眼唔好周圍望,望實一點,會自然啲。」

餘香凝拍《總》劇期間試過鬼剃頭,她說:「韋家雄叫我唔使驚,過一排就冇事㗎喇,不過都成兩個月先生番啲頭髮。」

偷師胡杏兒

劇中對手有唐寧、蔡瀚億,更同陳家樂有接吻戲。首次拍劇佔戲重令 Jennifer壓力大到鬼剃頭。她說:「有日髮型師話我個頭無端端有個窿先知,後尾問番啲前輩,佢哋話唔使驚,唔理佢就無事,但都等咗兩個月先自然好番。」

一心只想做模搵快錢,但拍完 4個月劇後,竟愛上演戲,更希望以演員為終身職業。她說;「我自己好鍾意胡杏兒,自己個角色都係參考佢喺《衝上雲霄 II》夏晨嘅性格。希望自己第時再有機會拍劇啦!以前做 model為搵錢,但我拍完《總》劇後發覺,能夠以自己興趣為職業,比純搵錢更有滿足感。」

鍾嘉欣的〈落差〉 MV,餘香凝擔任女主角,仲同男模有接吻場面,而佢喺《總》劇入面亦同英皇藝人陳家樂有 kiss戲,新人嚟講算進取。

餘香凝未拍劇前,多拍平面廣告,去年拍的中銀信用咭廣告,貼滿各大港鐵燈箱。



鍾意就快D Share啦!