網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月20日 星期四

[壹週刊 1254] 樂基兒大隻晒 樂基兒,基兒,M1,




肥波

珍珠都冇咁真,樂基兒肥六磅就有條三吋事業深坑,使乜做手術隆胸呢!

同你吟一吟

樂基兒大隻曬

長居峇里、有工開先會返香港嘅樂基兒,上個禮拜四(十三日)出席 Roger Vivier春夏系列發布酒會。

日日響峇里滑浪,樂基兒唔單只曬出一身健康膚色,成個人都大隻咗,連心口都升埋 cup。 04年曾經大方承認隆胸,但今次樂基兒話只係食得多:「我食好多零食,肥咗五、六磅。(男友 Cuz有冇投訴身材走樣?)我媽咪笑我有個大肚腩。」

認肥,但唔願講男友,更加唔認答應 Cuz求婚:「你哋逼我唔到!」

冇冇冇!唔係逼,戥你開心啫!好似你前夫黎明,俾人傳佢撻著個廿歲𡃁模咁,都冇所謂㗎!

假波

04年樂基兒承認因為貪玩同貪心,決定去隆胸,但後來發現背脊受壓太辛苦,一年唔夠就拆彈。

冇波

處於標準 model狀態時,樂基兒真係冇乜。



鍾意就快D Share啦!