網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月11日 星期五

[忽然1周 976] 經理人推百萬 job 「綠姐」㷫爆狂鬧 MW,




插圖: Wendy

揞名爆

經理人推百萬 job 「綠姐」㷫爆狂鬧

唔少明星藝人同媽咪姐呻過,話佢哋好多時都好被動,遇著身邊啲人幫唔到手,就真係慘!

好似「綠姐」咁吖,佢之前簽電視台做經理人,諗住樹大好遮陰點知,有次佢出席公眾活動,某知名品牌揸 fit人一見佢就話:「你點解唔接我哋廣告呀?呢排真係好忙?」阿「綠姐」聽到一頭霧水,因為經理人根本無同佢提過呢件事。之後佢再問清楚個揸 fit人,先知道人哋出到成 200萬請佢拍廣告,但佢經理人竟然一句話無期,就幫佢推咗 200萬出門口。嘩!「綠姐」聽到當堂火都嚟埋!第二日就剷上電視台經理人嘅辦公室狂鬧,仲講明唔會再續約。

唉,鬼咩!香港啲電視台基本上係壟斷式經營,做又 36唔做又 36, hea就梗㗎喇,仲累埋啲藝人無啖好食囉!

邊個係「綠姐」?

•攞過電影獎。

•未婚嘅,人哋真係要靠自己㗎。



鍾意就快D Share啦!