掃呢頁CODE去手機

2014年4月9日 星期三

[FACE 359] SISTAR大包益港迷 SISTAR,MF,




上星期三韓團 SISTAR喺香港開騷,四位成員冇 hea唱之餘,一向身材好嘅昭宥連環益 fans大包送到,死未!

FBI

SISTAR大包益港迷

上週二( 1日) SISTAR嚟咗香港開騷, FBI梗係有去捧場啦,全晚高潮位不斷,勁 high!



其他影片: >>孝琳 live










韓風勁,上週二, SISTAR三位成員先到港搞簽名會造勢,估唔到連師奶都喺佢哋 fans!

SISTAR一向跳舞勁,嗰晚 4位成員昭宥、孝琳、寶拉同埋多絮就不斷扭腰趷籮,昭宥仲著咗低胸 tube top出場,平時真係好少見佢咁搏。之後佢哋唱咗〈 Busy〉、〈 Crying〉同埋〈 If U Want〉,孝琳仲同昭宥合唱 Rihanna嘅〈 Diamonds〉,而由孝琳同寶拉組成嘅 SISTAR19亦都唱咗〈 Gone Not Any Longer〉。不過講到全晚最 high位,必數孝琳唱《來自星星的你》插曲〈再見〉,真係識唱嘅就一齊唱,唔識都一定跟住哼囉。

雖然 SISTAR全晚都冇講過廣東話或者國語,點知喺最後嘅 encore時間,寶拉突然用國語講句:「我愛你!」即令全場哄動,而多絮亦用韓文回應:「唔能夠忘記今晚。」一唱一和,班粉絲又感動到喊咁口囉!

騷長腳

昭宥梳爽,另一成員多絮就騷長腳,若隱若現咁,粉絲唔叫到拆天就奇!

扮萌影

除咗賣大包騷身材, SISTAR臨尾仲玩埋互動,去台邊攞粉絲手機扮萌自拍,個機主發達咯!



鍾意就快D Share啦!