掃呢頁CODE去手機

2014年4月30日 星期三

[FACE 362 外地娛樂] B女遮大 S雙下巴 MF,




FBI

B女遮大 S雙下巴

娛樂圈呢幾年興生 B,喜訊一個接一個。上星期終於輪到結婚 3年的「大 S」徐熙媛報喜,佢同「俏江南」太子爺汪小菲嘅千金喺上週四( 24日)出世,母女平安,阿女 3公斤重足曬磅,腳長五官似媽媽,第時走唔甩會係「正妹」喎!

37歲大 S喺微博率先曬完 B女相,老公汪小菲極速留言轉發話「老婆這 1年辛苦了!」陀 B最多咪十個半月, FBI計落,大 S又確係唔止辛苦十個月嘅。由 11年閃婚開始,就被人傳有喜,傳足兩年幾都食詐糊你估好過癮?仲有呀,話曬係偶像劇女花旦,大 S keep fit食素多年,都係陀 B前至為營養食番肉。其實生咗都未辛苦完,生完減肥就真係磅磅皆辛苦喇!唔怪得張張發相,都見大 S用 B女遮住自己個下巴醒喎!

生完翌日( 25日),大 S喺微博公布一家三口幸福合照,頭髮梳得靚一靚、仲啱啱好遮咗雙下巴,呢啲咪專業發相囉。

2011年,相識 4個月就喺三亞閃婚、一結婚已經話不設防等生,佢老公同奶奶張蘭等大 S第一胎,等足 3年。網上圖片

十月懷胎,大 S行蹤極秘,大肚 look都係僅僅得有喜 5個月時一張自拍咁大把。



鍾意就快D Share啦!