掃呢頁CODE去手機

2014年4月30日 星期三

[FACE 362] 林宥嘉谷淚反擊 林宥嘉,MF,




上週六紅館開個唱嘅林宥嘉,唱〈沒用的傘〉時,竟感觸谷眼淚,似乎有好多委屈。

FBI

林宥嘉谷淚反擊

台灣歌手林宥嘉( Yoga),早前飛甩鄧紫棋( G.E.M.)怒斬 3年情,被 G.E.M.喺 fb數臭花心兼虛偽,上週林宥嘉仲被爆同新歡丁文琪連續同居 7日,負心男形象直插谷底。

上週六( 26日),林宥嘉嚟咗香港紅館開《口的形狀演唱會》,由於年底要入伍,當兵前,林宥嘉為洗脫負心男形象,當晚做足大龍鳳。

當唱出陳珊妮首〈沒用的傘〉嗰陣, Yoga多次谷眼淚,仲話自己要入伍將有一年時間唱唔到歌畀歌迷聽。之後仲大唱慘情歌〈心酸〉、〈說謊〉,翻唱林憶蓮嘅〈沒有你還是愛你〉,首首慘嘢喎!

完騷後, Yoga發出四項聲明,還擊前女友 G.E.M.嘅負心男指控,步驟有曬次序,徹底大反擊

玩感觸,一兩首歌就夠,唱到快歌時,林宥嘉 chok住跳舞,仲當眾自揸, fans都 high埋一份。

為還擊前女友 G.E.M.嘅負心男指控,林宥嘉唔只喺微博公開四項聲明,當晚開完騷後,仲喺記者面前再提。不過問到有報道指 G.E.M.不肯婚前性行為, Yoga就好大反應話:「真太誇張了!」



鍾意就快D Share啦!