網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月27日 星期五

[忽然1周 987] 瘦剩 110磅 鼻咽癌未斷尾 張達明中西合璧排毒 張達明,MW,




'14年消瘦

29/5西醫洗毒

當日張達明獨自到銅鑼灣一診所洗毒素,他沿途神情呆滯、面色暗啞,戴上 cap帽的他,全程冇被途人認出。

娛樂喧

瘦剩 110磅 鼻咽癌未斷尾 張達明中西合璧排毒

張達明三年前確診鼻咽癌三期,化療期間更出現重金屬中毒。吉人天相的他,休養九個月後宣布康復兼復出,除開班授演藝課程外,更在棟篤笑做出高難度吊環動作,搏命搵錢。

本刊收到消息,近月張達明病情再現惡化跡象,體重由 125磅直線下降至 110磅。日前本刊發現他頻頻就醫,以中西療法排毒素,情況令人擔憂。







'10年飽滿 140磅

張達明患病前精神飽滿,四肢靈活有力,與患病後有好大對比,除了頭髮變得稀疏,體重亦暴跌 30磅。

張達明患病期間,除了化療治病,亦同時服中藥抗癌,可是因食錯中藥導致重金屬中毒,傷及神經線,手腳至今仍經常麻痹。由於他執意盡快搵錢,即使未病好,去年九月仍宣布全面復出。

棟篤笑捱病

直至今年四月,張達明以嘉賓身份現身金像獎頒獎禮。當時打了粉底的他,看似精神奕奕,更在台上大聲說:「各位朋友,我返嚟」可是,正當外界以為他已全面康復之際,本刊卻收到消息,指他近日病情再度反覆,體重更由年初 125磅銳減至 110磅。知情人透露:「達明舊年話出番嚟做嘢嗰陣,身體都未完全康復。不過佢好心急話要搵錢。呢頭同肥谷(谷德昭)度劇本,嗰頭話要做導演,搵彭浩翔開戲,諗頭多多。但自從佢三月做完棟篤笑後,可能捱得太辛苦,搞到身體差咗。呢排都要留喺屋企休養,所有大計暫時都 hold起!」

胃口一般

張達明見完醫生就到附近一間小餐館用膳,他只點了一碗麵及熱檸水。記者見他最終只吃了半碗麵,胃口一般。

煞停新戲

張達明本來計劃與一班死黨如谷德昭和彭浩翔等合作開新戲,張負責度劇本,但奈何病情反反覆覆,惟有將新戲煞停。

頻密睇病

上月 29日下午三時,本刊發現張達明獨自到銅鑼灣京華中心一診所就醫。事後記者向診所職員查詢,職員指診所主要為癌症病人洗血排毒。而當日張達明在診所逗留兩小時後離開。記者所見,他除了兩頰凹陷、面色暗啞,手現青筋和容顏憔悴外,本身屬瘦底的他,比起四月現身金像獎頒獎禮當晚,顯得更消瘦。

翌日同樣時間,張達明再次動身、和太太何念慈到油麻地一中醫診所。據知當日醫師一早為他執好兩服排毒中藥,因此他只逗留了十分鐘取藥後便離開。知情人士指﹕「達明每星期都要去西醫診所除毒素兩個鐘,同埋每日要定時服食中藥,所以每隔兩日就要去中醫度攞藥。其實好多人包括醫生都唔建議佢中西合璧,但佢一直病情反覆,冇曬辦法之下,老婆就叫佢咩都試嚇!」

當日張達明前往京華中心 7樓的蕭建勳醫生診所,逗留了兩小時才離開。其後記者入診所詢問,職員表示診所主要是為癌症病人清洗毒素,而價錢按病情嚴重程度收費,每次$2000-$4000不等。

30/5中醫攞藥

翌日張達明和太太何念慈到位於油麻地彌敦道的安泰堂中醫館攞藥。醫師一早為他執好兩服藥,因此他只逗留了十分鐘就離開。

為仔女急賺錢

未完全康復便要急急復工賺錢,張達明可說有苦自己知。身為家庭經濟支柱的他,雖然早前已經賣樓套現減輕負擔。但租住何文田山道單位每月租金已要四萬,而且一對子女年紀尚小,張達明惟有復出,賺得幾多得幾多。「達明對仔女好乖,讀書成績又好,達明一直想等啲仔女再大啲,就送佢哋去外國留學,所以佢先咁心急!」知情人透露。

日前,張達明由寓所步出,對於身體再度欠佳,他回應時十分避忌,亦承認自己正接受中西治療。

記:記者 張;張達明

記:依家身體狀況點啊?

張﹕ Ok

記:我哋見你睇中醫又睇西醫?

張﹕梗係要睇一直都睇緊,過去幾年都有睇緊。

記:鼻咽癌好番未?

張(表現避忌)﹕我唔知…好番未,你哋都係問番醫生。

記:咁你依家仲要睇腫瘤科醫生?

張﹕唔係唔係,腸胃、手腳麻痹、鼻敏感,各樣嘢啦。

此時不欲多談的他,匆匆上車離開。

避忌回應

張達明被記者追問病情時,顯得十分避忌,更著記者自行問其醫生,拒絕交代病情。當問到老婆是否全面停工留家照顧,張更即時封口。

硬頸死頂

與老婆何念慈育有一仔( 13歲)一女( 10歲)的張達明,於上年尾鼻咽癌好轉後,一直堅持做經濟支柱的角色。為了一對仔女,就算未病癒都堅持復出搵銀。

三年前患上鼻咽癌後,張達明便全面停工,專心養病。去年二月,本刊拍得他到公園做運動,當時張面頰較為飽滿,精神亦尚算不俗。

支出龐大

張達明被癌症折磨兩年多,頭一年養病期間零收入,任職臨牀心理醫生的老婆何念慈亦半停工狀態留家照顧他,令家庭負擔沉重。所以張達明在病情稍有好轉時便心急復工,而即使復工,其收入相對全家支出亦只是掹掹緊。

由去年 9月復出至今年 6月( 10個月的收入支出)

張達明為了一對仔女讀書,早前賣掉西貢寓所,租住何文田屋苑。即使經濟壓力沉重,仍堅持留下波子座駕,接載子女返放學。



鍾意就快D Share啦!