網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月27日 星期五

[忽然1周 987] 袁彌明暴瘦抗爭 袁彌明,MW,




家陣皮包骨

周日( 22日),袁彌明現身老銅鵝頸橋街頭,起勢呼籲市民投票。瘦咗成個碼嘅佢,加埋件黃色 tee,真係好似皮包骨。

媽咪姐

袁彌明暴瘦抗爭

媽咪姐同辣女有緣,啱啱撞完查小欣,喺 6.22,媽咪姐第一時間殺落位於銅鑼灣教協嘅實體票站,投下神聖一票撐普選!臨走嗰陣就撞正另一個辣女、人民力量主席袁彌明,佢同其他成員踩上票站投票。媽咪姐冇見袁彌明一排,發現佢成個皮包骨咁,佢話:「哎!我為咗搞呢單嘢,一個月瘦咗成十幾磅。」雖然佢瘦剩 95磅,不過媽咪姐都覺得佢個人開心咗,始終為市民抗爭,點都好過留喺大台同班小花鬥爭

樸素落區

一直拎開名袋上立會嘅袁彌明,今次特登孭住幾百蚊嘅 Jansport背囊,腳踏千蚊唔使嘅 Nike波鞋落區,鬼咁樸素。

深藏不露

不過又點會逃得過媽咪姐法眼,當日佢就戴住卡地亞鑽錶,十萬蚊走唔甩。

月初過百磅

月初袁彌明去咗《城市論壇》探討自由行問題,當時佢塊面圓圓,手臂有肉地,點都過百磅。

《蘋果日報》圖片



鍾意就快D Share啦!