網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月27日 星期五

[忽然1周 987] 前港視彭國樑改名轉運 港視,彭國樑,MW,




彭國樑在入境處行來行去搞改名,佢希望多點人叫自己新名彭皓峰,帶旺嚇。

媽咪姐

前港視彭國樑改名轉運

媽咪姐上星期去入境處幫囡囡攞特區護照,竟然撞到前港視藝人彭國樑(彭家麗細佬)喺度搞手續。一八之下,原來佢係嚟改名,「係個風水師叫我改,舊年 6月左右改用皓峰呢個名,之後就連拍兩個內地劇,所以呢次返嚟香港,上埋律師樓同入境處改囉!希望將來愈嚟愈好。」

依家彭皓峰留喺香港陪對仔女過暑假,佢話:「有部內地劇傾緊,未落實。」對於王維基再次申請免費電視,佢都好支持:「多一個台,對成個行業都好,希望可以喇!」梗係,媽咪姐都就快悶死囉!

近日有傳佢同林峯、周麗淇舊年拍嘅《大漢賢後衞子夫》無電視台要,佢就話:「都係睇報道先知,演員都控制唔到呢啲嘢喇!」



鍾意就快D Share啦!