掃呢頁CODE去手機

2014年6月25日 星期三

翻脹200磅 欣宜:我冇自暴自棄 欣宜,




翻脹200磅 欣宜:我冇自暴自棄



其他影片:>>






翻脹200磅肥得漂亮 欣宜:我冇自暴自棄

現年27歲的鄭欣宜遺傳媽咪沈殿霞(肥姐)的基因,15歲時體重已高達230磅,雖然曾經因入行拚命減肥,成功激減至130磅創造神話,然而,最近欣宜的身形又再翻脹至200磅,雖然雙下巴、豪華躉、水桶腰、麒麟臂、象腿再現人前,直逼已故媽咪肥姐的招牌身形,不過欣宜現在卻肥得健康又開心,充滿自信地向港女展示肥都可以好靚的欣宜說:「我冇自暴自棄!」

鄭欣宜不但遺傳媽咪肥姐的演藝天份,同樣亦遺傳了肥姐的肥胖基因,8歲已膽固醇超標兼有高血壓,青春期體重更高達235磅,於03年欣宜擔任瘦身代言人,於一年內成功搣去100磅肥肉,搖身一變成為130磅的窈窕淑女。惟曾經創造減肥神話的她,近年身形卻時脹時瘦,最近體重更翻脹至200磅,完全配合錢國偉執導新戲《辣警霸王花》扮演肥警花的角色。



【27歲 翻脹期】

■欣宜到中環嘆咖啡,對於現時磅數笑言是秘密。

拍動作戲挑戰自己

據知,欣宜自簽約蕭定一的公司後,近月已經沒有刻意減肥,只為免皮膚差少食煎炸食物,雖然欣宜翻脹不復當年苗條,但身手卻敏捷過人,絕對不比瘦人失色。上月欣宜到吉隆坡拍《辣》片時,與Jeana(何佩瑜)、莊思敏等接受野外特訓,欣宜除要爬上40呎繩梯,再淩空飛索滑落,又要做出一字馬老江湖甫士,欣宜都沒被體重難倒,成功做出動作,獲導演錢國偉激讚,欣宜亦在微博留言:「我要為肥人爭光,我做得到誰都做得到!」

欣宜昨傍晚6時許現身中環歌賦街的精品cafe店嘆咖啡,對於被指翻脹至200磅,問她有否唔開心?欣宜展示開朗笑容說:「冇唔開心,磅數呢家嘢我一直冇公開,一直都係大家揣測,覺得我幾多磅唔緊要,最緊要繼續聽我嘅歌,睇我嘅演出。」

翻脹的欣宜自信十足,還為肥人發聲:「我覺得肥瘦唔應該框死一個人嘅命運,好多人會同我講『嘩!有冇搞錯?做乜自暴自棄畀自己肥番?』我冇自暴自棄,其實我今年簽咗新公司之後,不斷有工作,啱啱喺馬來西亞拍完戲,嚟緊仲有好多新工作,自己都好開心。」



■上月到大馬拍戲的欣宜,親身上陣演動作場面,吊鋼索爬繩梯冇有怕。資料圖片

衝破肥人社會迷思

曾因做藝人而接受地獄式減肥的欣宜,月前轉簽蕭定一旗下一元製作室,終於不用再受減肥之苦,她說:「簽呢間公司之前,我同老闆阿一講咗唔使減肥,最緊要身體健康,老闆都叫我應承佢每年做身體檢查,我都做咗,健康嘅,正常嘅,我應承大家繼續做運動,只不過冇之前咁緊張磅數同身形。」



■10年最索時期的欣宜只有130磅,樣貌更與徐子珊有幾分相似。



■輕鬆做一字馬的欣宜不再介意自己磅數。

資料圖片

【我撐公投】網頁:

http://622popvote.appledaily.com



鍾意就快D Share啦!