掃呢頁CODE去手機

2014年6月25日 星期三

[FACE 370] 賣大包 翠如 BB鬥屎波 謝安琪鬆身都盪 翠如,謝安琪,BKD_S,黃翠如,MF,




個波入唔入到唔重要, Kay呢下跌盪輕躍 cap圖,斷估將在節目出街後空襲各討論區。

真面目

賣大包 翠如 BB鬥屎波 謝安琪鬆身都盪

睇大台遊戲節目求認真同創意?傻的嗎?識睇梗係睇黃翠如同謝安琪兩大 BB開戰。

上週五( 20日),大台拉隊為新一集節目錄影,原來下集賽事移師到中學運動場玩「體育堂」。搵埋籃球健將周柏豪到場,親自教射籃同跳高,估都估到零運動細胞嘅翠如同 Kay姐手姐腳揸流攤。不過咁,家陣唔係奧運會,兩位女神換上 PE衫跌盪在操場,至係你最期待的畫面!

大台遊戲節目幾十年來冇進步,好似逢週日晚嘅《快樂聯盟》疑似抄《 Running Man》,全靠兩位 BB翠如同 Kay頂住,集集背心短褲;繼 Kay曲體碌波、翠如熱褲耕田後,下週 full team上 PE堂,黃翠如同 Kay PE衫褲、白襪仔上陣。

保守估計, 37歲 Kay有 20年冇著過 PE衫上身,睇頭十足,不過女神就唔多享受咁突出,全程唔多自在。

柏豪教波時, Kay不斷分心整理上衣,唔敢太突出。

胸贏翠如

新節目其實冇乜特別,全靠兩位女神坐陣,每集更加要搵外援谷收視,「四大」歌手仍未簽約,不過呢集就請華納嘅柏豪撐場。

首回合由好波男神周柏豪任客席教練,親身向全組隊員教授「點指波波」神技同入籃技巧。

當豐滿安琪與骨感翠如在 PE堂遇上,原來身材太好都可以是負累,翠如 BB自在又專注,人妻兼人母 Kay反而分心,怕棉質上衣太貼身,又要攝入黑色 PE褲內,上圍本來已經贏盡翠如和同場小花,加上 PE衫效果更見立體, Kay不時低頭望兼拉衫整理,難怪射籃時射極唔入,情有可原啦。

負荷太大

次回合又係柏豪扮阿 Sir,全場隊員輪住跳高,其實支桿已經 set得低無可低,但成功跳得過,只有啱啱開完演唱會嘅草蜢。

不過,運動最緊要係體育精神,連圓碌碌嘅 Bob都認真跳時,翠如同 Kay明顯揸流攤,翠如兩跳都冇姿勢冇實際,而負荷太大嘅 Kay,第一跳已經衝埋軟墊,唯有喪笑遮醜,第二跳叫做係咁易趷高少少,不過畫面咁立體,收視可能好過膠劇《西遊記》㗎。

跳唔起

起跳前 Kay伸開兩手助跳姿勢一流,不過一埋桿即洩氣,直衝軟墊。

以為翠如 BB心口阻力細,人又輕盈啲,可惜係錯覺。翠如由打籃球至跳高都姐手姐腳,更撞走跳桿。

笑到唔願走,柏豪、羅鈞滿(左)齊齊上前助一臂之力,點知 Kay更加笑唔停。

的骰瞓身

第二跳雖然都係撞跌桿,但翠如 BB態度正經過人妻 Kay,起碼冇喪笑碌地。

女神對決

高登女神榜,翠如 BB同 Kay BB今年都打入十大,今次首次同場對決,巴打個個星期推到完場,都係等睇、等 cap兩位女神。

鬥短

大熱天時兩位女神都興著熱褲,不過第六集落場耕田,翠如著工人褲玩田原 look,就輸俾耕田都要夠短嘅 Kay。

鬥跌

拉大隊落場碌齡,翠如連身短褲夠可愛,不過 Kay Cup數略勝一籌,再加上輕輕曲身、背心跌小小啫,已經贏曬!

鬥腳

第五集玩劃艇,攝影機角度擺位剛好可以睇曬兩位女神白滑長腿。暫時呢集呢個鏡頭最多人談論。



鍾意就快D Share啦!