掃呢頁CODE去手機

2014年6月10日 星期二

夏蕙姨搞生前喪禮 作為將來喪禮藍本 夏蕙,黃夏蕙,




夏蕙姨搞生前喪禮 作為將來喪禮藍本

2014-06-09 20:05:00



夏蕙姨之前病,覺得死過翻生,想知死咗去邊。(攝影:葉君海)

黃夏蕙同龍小菌今日喺港台,出席時事節目錄影,話題講到最近好多人自發拍短片《問誰未發聲》放上網。

龍小菌都關心政治,佢以巿民身份,都支持有權揀特首,佢話:「社會咁多不安、唔開心,係因為冇得選代表自己既特首。」

但講到未有錄《問》片,佢話:「我擔心會成為佔中既主題曲,因覺得佔中行動變咗質。」

而佢發現最近旺角少咗自由行,佢話:「最近人少咗,有新鮮空氣,雖然我從未被(行李)喼碌過,但自由行係嚴重問題。」至於又有幪面歌手出現,過來人龍小菌支持。

另外,夏蕙姨話要搞生前喪禮,因之前佢有病,覺得死過翻生,想知死咗去邊,同埋死咗啲人有乜反應,仲話會示呢個為將來喪禮藍本。

詳情夏蕙姨經理人有公佈,預計7月頭舉行,佢話:「之後就舉行慈善演唱會,可能個天覺得我未夠鐘,叫我做嘢幫下人。」問到會唔會瞓棺材,佢話:「瞓都唔緊要,同埋我整咗件好靚既衫,場地都佈置好特別。」但佢話唔會喺殯儀館舉行,而相信親友會返港參與。

【壹錘定音】星期一至五,早上8點開咪!

http://hammerout.hk

立即更新Android《蘋果動新聞》app

https://bitly.com/AppleDailyiOSApp

https://bitly.com/appledailyandroidapp



黃夏蕙同龍小茵喺港台出席時事節目錄影。









鍾意就快D Share啦!