掃呢頁CODE去手機

2014年6月10日 星期二

影雜誌封面惹風波 女神Kay:以後影相會睇緊啲 Kay,BKD_S,謝安琪,




影雜誌封面惹風波 女神Kay:以後影相會睇緊啲

2014-06-09 19:42:00



謝安琪(Kay)之前同雜誌影相而起爭拗,今日佢去到商台宣傳,話唔開心嘅事唔想多講,但就話平時如果拍攝安排,同預先嘅有出入,會先嘗試做。

不過Kay又話,呢件事之後,以後影相會小心啲,佢話:「以後影相會睇緊啲,睇緊啲衫。藝人係被影嘅對象,但受輿論壓力亦係藝人,我都承受咗好多壓力。」但對於自己經理人同雜誌方面嘅說法不一,Kay就唔評論。

其實外界對該輯相片嘅評價唔錯,問到謝安琪點睇?佢話:「我公司收到嘅講法係同單車有關,但同預料有出入,如果訊息可清楚啲,結果會唔同。」

問到會否再同該雜誌合作,佢話日後影相由公司安排,同其他媒體合作會更謹慎喎。



謝安琪對於其經理人同雜誌有爭拗,就話唔回應。(攝影:葉君海)





不過Kay強調以後同其他媒體合作會更謹慎。



(《Jet Magazine》圖片)



咪有單車囉?(《Jet Magazine》圖片)



佢話以後會睇緊啲...啲衫喎。(《Jet Magazine》圖片)



鍾意就快D Share啦!