掃呢頁CODE去手機

2014年6月10日 星期二

曾因拍劇燃愛火 羅鈞滿開腔護Liddy:畀啲空間佢 Liddy,羅鈞滿,李悅彤,




【舊愛開腔】曾因拍劇燃愛火 羅鈞滿開腔護Liddy:畀啲空間佢

2014-06-10 13:57:00



雖然佢哋拍拖已經係5年前嘅事,不過羅鈞滿都有為前度出聲:「大家畀啲空間佢好啲囉。」(資料圖片)

彭順偷食0靚模事件斷正,做小三嘅Liddy(李悅彤)成為新聞人物,更被全城起底,當然包括埋佢嘅情史。

據今日雜誌嘅報道,原來張文采男友羅鈞滿,都係Liddy舊愛之一,5年前佢哋朝夕相對拍劇時撻著,當年仲被雜誌影到佢兩個攬頭攬頸夜蒲老蘭。

據羅鈞滿身邊人透露,佢話當年鈞滿同Liddy拍拖時日見夜見,表現好sweet,但分手後已經冇聯絡,不過羅鈞滿一路都有留意Liddy近期新聞,但佢就周圍同人講唔係真。

而羅鈞滿被接受該雜誌訪問,佢就咁回應:「我哋係好朋友,拍《四葉草》嗰陣好開心,我都係睇新聞先知佢近期嘅事。」

問佢仲有冇聯絡Liddy,佢就話冇,不過佢話:「我諗大家畀啲空間佢好啲囉,佢要嘅係空間同時間。」



當年呢班年輕人拍《南華夢飛翔》,啲關係七國咁亂。(資料圖片)



上年張文采與黃紫盈大鬥法,幸有男友羅鈞滿呵返(圖片)



鍾意就快D Share啦!