網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月4日 星期五

[忽然1周 988] 娜姐三秒標眼淚 娜姐,周秀娜,MW,




一對情侶,朝早瞓醒著情侶裝一齊刷牙, so sweet。不過媽咪姐想講呢張相嘅亮點,依然係娜姐件吊帶小背心,仲疑似真空㖭!

媽咪姐

娜姐三秒標眼淚

書展,從來都係一班𡃁模廝殺地,噏唔出名咩,唔緊要,最重要有肉睇,個樣岩岩巉巉咩?冇所謂,最緊要夠 gimmick有 noise,凸點露底漏 M,話咁易就爭到半版相位,可惜一年過後,你仲記得她她她是誰嗎?相比𡃁模始祖周秀娜,老實講,呢班妹妹仔仲係飲奶階段!

媽咪姐認為娜姐身材好,但樣唔算靚,不過憑住食腦殺出重圍。現階段已上曬岸嘅佢,唔使靠剝一樣有戲拍,好似喺新戲《分手 100次》入面,擔正做女一同伊健演情侶,其中一場講佢同伊健分手,經導演鄭丹瑞喺耳邊同佢講一講,唔使 3秒啲眼淚「叭叭」聲係咁流。腦力加上努力,抵娜姐去到呢個位嘅!

喺等 roll機期間,娜姐依然手拎劇本掹住鄭伊健同張繼聰(右)對戲。證明有天份仍需要後天努力。

娜姐不愧被稱為娜姐,能夠 3秒就眼紅紅、哭得出聲,呢個圈仲有幾多個?

娜姐日日咁好胃口,但依然保持到苗條身材,真係得天獨厚。



鍾意就快D Share啦!