掃呢頁CODE去手機

2014年7月3日 星期四

[壹週刊 1269] 52歲生日 3連慶 開 P陪阿媽出海 梁朝偉趕絶劉嘉玲




28/6

娛頭

52歲生日 3連慶 開 P陪阿媽出海 梁朝偉趕絶劉嘉玲

結婚六年,劉嘉玲與梁朝偉婚後一直保持獨立,各自各精彩。剛剛度過五十二歲生日的偉仔,一連三日有慶生活動,不過,全程無老婆劉嘉玲份。冇得一齊開心,嘉玲仍不愁寂寞,連日來 shopping、飯局,玩通宵。

身穿便服戴住口罩的偉仔,一早到達深灣遊艇會準備上船。

週六(廿八日),偉仔動用價值 1800萬的私夥遊艇,接載大班朋友出海開 P。

婆媳關係僵化

婚後曾一度積極為梁家生番個,戒煙戒酒戒蒲的劉嘉玲,經過多番努力,最終肚皮唔爭氣,她唯有放棄做媽咪,近年全副心機,投身商界,在內地開鋪開夜店,再回馬槍踩埋返香港,一口氣開三間餐廳,做生意飛來飛去,交際頻繁,兩公婆聚少離多。

「偉仔媽咪其實一向對嘉玲都好麻麻!成日話自己個仔又內向又低調,但嘉玲就貪玩鍾意 social,性格完全唔同。咁老人家最唔鍾意就梗係有緋聞啦,搞到個仔冇曬面!結婚之後嘉玲有段時間真係想生 BB,可惜身體狀況配合唔到,用盡方法都唔成功,偉仔冇所謂,但佢媽咪就空歡喜一場,兩婆媳關係冇乜改善,偉仔喺中間做磨心。」知情者透露。

落船後,偉仔返屋企換件衫,再出動到灣仔歎日本菜,離開時仲腳步浮浮。

送完友人返酒店,偉仔再獨自返歸。

4:00am偉仔出海開 P,嘉玲到朋友的豪宅玩通宵,至淩晨四點,素顏的她披頭散髮離開,一臉疲態。

6:45pm嘉玲出席活動被問到有否陪偉仔過生日,她即推說要彩排舞台劇冇時間。



三袋禮物走

多年來都慣有自己生活空間的梁朝偉、劉嘉玲,每逢大時大節,例必合體慶祝。但由於婆媳關係僵化,怕煩的偉仔,唔想做「夾心人」,老婆老媽子同場,可免則免。連慶祝五十二歲生日,都一樣!

孝順的偉仔,當然阿媽行先,六月二十七日正日,撇甩老婆,兩母子歎中菜慶祝。生日前一天,一班老友包括杜德偉、呂方等,提早跟梁朝偉晚飯慶祝,同樣冇預劉嘉玲。

上週五(六月二十七日),傍晚六點,偉仔現身中環置地廣場,一落車,即箭步衝入商場,左穿右插走入文華酒店;不久偉仔媽亦到埗,兩母子相約了朋友在中菜廳食飯。

食足四粒鐘,便服戴 cap帽的偉仔離開時手上拎住三大袋禮物,等車期間,記者上前,但他未有回答問題,急上車離開。

唔同玩法

劉嘉玲與梁朝偉 08年結束馬拉松之戀,到不丹舉行大婚,二人性格上一動一靜,偉仔內斂,嘉玲愛熱鬧,多年來生活節奏不一,但一個凹一個凸,各有各,相安無事。

同屋各自玩

12年的除夕,兩公婆招呼朋友一齊慶祝,偉仔全晚只顧跟老友呂方、杜德偉、阿 B玩。

分酒店住

去年金馬獎,有份提名的梁朝偉專程帶埋老婆劉嘉玲一齊出席,但離奇地二人去到台灣竟然分開酒店住,一個住中山區一個住信義區,車程距離要半個鐘,其後的慶功 party,亦各自去。

私竇避靜

08年平安夜,偉仔同嘉玲又係分開玩,相識滿天下的嘉玲帶了多名猛男回家倒數開派對,怕嘈的偉仔為免應酬,當天下午已移師到麥當勞道另一私竇,與幾個好友把酒言歡,慢慢歎。

無時間陪慶生

「喺偉仔心目中,媽咪一定比老婆重要,雖然兩公婆年年都去北海道滑雪,但偉仔陪媽咪出埠,就唔會叫埋老婆;嘉玲習慣曬,所以偉仔生日,佢都照樣接 job,兩公婆就算一齊喺香港,一個早出,一個晚歸,甚少碰頭。」

未有現身陪老公過生日,劉嘉玲於微博上載一張偉仔的童年照並留言:「愛不是要改變對方,而是在旁守護,生日快樂!」

當日出席品牌活動時,劉嘉玲被問到如何同老公慶生,她推說要為舞台劇《杜老誌》彩排。

「而家得番星期一休息,每日要彩排八個鐘,冇時間同佢慶祝,佢有朋友同佢慶祝!」之後即急急改變話題。

口口聲聲話得星期一可以休息,但上星期二(二十四日),嘉玲卻孖住助手去太子大廈 shopping, Chanel、 Chloe,買足一粒鐘,離開時更有職員替她拎住大袋戰利品上車,非常悠閒。

27/6剛剛踏入 52歲的梁朝偉,一連三日都有慶生活動,但老婆劉嘉玲卻全程冇影。

生日正日,梁朝偉寧願搵阿媽陪,都唔同老婆過。

晚飯後偉仔拎到成手禮物上車離開。

偉仔生肖屬虎,所以粉絲專登預訂「跳跳虎」蛋糕跟他慶生。

占士邦船

城中不少富豪追捧的 Sunseeker,是英國殿堂級遊艇品牌,梁朝偉所持有的型號是 Predator 62,價值 1,800萬,有指黎明曾經贈送此款遊艇給前妻樂基兒。朝偉的「戰船」全長約 64呎,速度可達 37海里,船內採用三房兩廳設計,包括一間主人房、兩間客房,最多可容納 20人,是占士邦系列電影的禦用遊艇,因此有「邦船」之稱。

豪宅玩通宵

上週六(二十八日),劉嘉玲無開工,亦無同老公補祝生日,兩公婆繼續各有各玩。

偉仔一早便從寓所出發,約了大班朋友到深灣遊艇會,上了艘價值一千八百萬的 Sunseeker Predator遊艇出海五粒鐘,之後返歸稍作休息,晚上再出動同朋友到灣仔食日本菜。食到十點鐘,飲到腳步浮浮的偉仔貓住離開,司機送完友人返酒店,再送他返歸。

另一邊廂,愈夜愈精彩的嘉玲,晚上才出動,駕車到位於麥當勞道一豪宅開 P,玩至淩晨四點,著住白色恤衫披頭散髮的嘉玲,才與生意拍檔鄧霓儀盡興離開。

兩公婆,生活、性格天南地北,拒復工休息超過一年的梁朝偉,每日做運動打發時間,偶然約朋友食飯飲酒,生活枯燥規律。梁太劉嘉玲主力做生意後,交際頻繁,兩公婆生活習慣,距離愈拉愈遠。

偉仔與嘉玲生活模式大不同,近年嘉玲開始投資做生意,交際頻繁,二人更加聚少離多。

婚後嘉玲一度努力造人,與偉仔媽咪的關係因此有好轉。

聲稱忙住彩排的嘉玲,上週二卻孖住助手在中環 shopping。

25/6

去年偉仔生日,兩公婆合體約埋大班朋友慶祝,但今年生日前夕,卻未見女主人現身。

冇工開,偉仔平日做運動打發時間,甚少交際應酬。

自由自在

婚後生活同未婚一樣的圈中夫婦唔算多,但包容度之大,尋常人不可能做到,另一方有極大自由度,甚至偷食都冇事發生,非常奇趣。

葉蒨文

94年,林子祥與吳正元離婚後,葉蒨文背負第三者之名下嫁林子祥;十年後,葉蒨文被踢爆搭上年輕羽毛球教練楊尚仁,二人在三藩市同屋共聚多日,關係不尋常。

馬德鐘

94年與張筱蘭結婚後,緋聞依然不斷,先後與陳慧珊、郭羨妮等花旦傳出婚外情, 11年爆出與陳浩民在橫店狼擒陳嘉桓,但馬太只在微博訓示丈夫要克己復禮,冇事! 12年馬德鐘一錯再錯,在無錫向醉酒女化妝師上下其手,又冇事。

彭順

彭順爛滾有前科, 07年被拍到與邦民女 Kama到佐敦酒店爆房,上月斷正包養小三 Liddy的戀情,更哄動全城,但李心潔依然心軟,原諒偷食老公。



鍾意就快D Share啦!