掃呢頁CODE去手機

2014年7月3日 星期四

[壹週刊 1269] 挑機樂大媽  Coffee:解約就快啲! Coffee,林芊妤,M1,




探熱針

挑機樂大媽  Coffee:解約就快啲!

早前與上市公司 CEO林知譽,在 ifc上演「殘廁 gathering」的無綫藝員 Coffee林芊妤,連日來艷史愈揭愈多,向來對藝員私生活隻眼開、隻眼閉的無綫,今次竟然唔手軟,以維護公司形象為由,講到明要炒 Coffee魷魚。

據知,一向唔係靠 TVB份人工開飯的 Coffee,已打定輸數收大信封,甚至主動要求快啲搞掂,點知樂易玲擺明玩嘢,遲遲拒約見,又唔肯直接出信解約,逼 Coffee日日響屋企等運到。

急判死刑

自從發生「殘廁 gathering」事件之後,兩位主角 Coffee林芊妤,以及上市公司達利國際集團有限公司 CEO林知譽( Will)均雙雙潛水,反而無綫高層樂大媽樂易玲日日搶住發聲,講到明唔會聽 Coffee解釋,即時判她死罪。

「其實都唔使再了解件事,因為個報導已經寫得好清楚,作為藝人,德行同操守都好重要,我哋相關部門會先了解佢份合約同工作狀況,再考慮點樣處理,不過今次係幾嚴重,要維護公司形象,有啲嘢唔可以輕手。」

原定樂大媽安排上星期二(六月廿四日)下午三時召見 Coffee,打算鬧完再請食豉椒魷魚,點知 Coffee臨時放飛機,話自己發燒,要求改期。

「俾人放飛機,仲要係個二打六,小姐(樂易玲)梗係嬲爆,點知 Coffee仲要話:『如果公司決定炒我,不如直接出信,唔使專登再返嚟。』聽到 Coffee咁講,小姐㷫上加㷫,向來只有佢話事,今次居然俾個二打六大佢,小姐講到明唔會就咁算,就算炒,都會玩嚇佢先。」一名工作人員說。

事發後,有指林知譽潛逃杭州,連他的家人亦避走飛鵝山住所。

自知演藝事業從此玩完的 Coffee,懶得返公司解釋,以發燒為理由避見樂易玲,令對方大為震怒。

唔肯約見

之後樂大媽透過秘書回覆,指自己工作忙,有多餘時間才會見她,叫 Coffee留在屋企等消息。講到自己公務纏身,但樂大媽卻有心有力借傳媒把口,踩多 Coffee一腳,暗示她放料,將五年前同羅天宇的親熱照發放俾傳媒,「啲相用私人相機影,係邊個流出大家心知」

據知, Coffee對炒魷有曬心理準備,並會欣然接受,因為她並非靠無綫一萬元月薪過活。

「其實無綫唔炒 Coffee,佢滿約都唔會留低,公司淨係識叫佢剝衫拋波,又冇發揮機會, Coffee依家兼職教瑜伽,收入係無綫份糧兩三倍;就算有時收到通知要拍劇,得幾集戲都要 hold佢兩三個月期,又要隨傳隨到,所以佢覺得俾人炒,都未必係一件壞事。」 Coffee身邊人說。

同羅天宇分手後, Coffee搭上公司另一有米奀星潘宗揚,當年兩人不時上載親熱照,男方現已轉行做獸醫,並在內地開設獸醫診所。

○九年同《愛•回家》的羅天宇拍拖時的親密照在殘廁 gathering後流出,當事人之一的 Coffee成為嫌疑最大的放料人。

預咗解約

Coffee連日來玩失蹤,但她以錄音短訊回覆本刊時,承認有叫公司盡快給她一個了斷。

「如果公司真係諗住解約,可唔可以就咁 send信俾我,或者就咁解決咗佢,我想盡快搞掂件事會好啲囉!(樂小姐有冇約你再見面?)我打咗電話俾公司,話我 ready啦,不過佢哋話樂小姐好忙,未必得閒見我,叫我喺屋企等囉!但係我呢排成日失眠,心情好差,我淨係想快啲解決件事,公司有乜決定我都會尊重。」 Coffee說。

殘廁 gathering後, Coffee先後在 fb和公開道歉認錯。

在 TVB至今, Coffee最為人熟識就是在《衝上雲霄 II》以 34D胸壓馬國明。

(《蘋果日報》圖片)

大細超

TVB一向大細超,當時得令的小生花旦,連番犯錯都可以若無其事,但知名度稍次的藝人,萬一行差踏錯,便會立即判刑,同人唔同命。

馬賽

去年馬賽被揭「攣」情做小三,為錢姣黐 TB汪子琦,大話連篇的她純情形象即時破產,要在《東張西望》節目內靠催淚訪問搏同情,但無綫只將她打入冷宮短短一個月,便火速放生,近日頻頻出鏡,亦有份做世界盃大使。

謝天華

憑無綫劇《學警狙擊》的 Laughing哥人氣急升後,謝天華因醉駕被判入獄六星期緩刑一年及停牌 18個月,但無綫未有向他進行封殺,反而劇接劇做唔停。

崔建邦

連番犯錯的崔建邦,愈紅愈不自愛,打女人、醉駕後被揭停牌期間駕駛,形象直插谷底,無綫於是燉他冬菇,要他轉做助理編導。今年一月,崔建邦復活做《勁歌》主持,並再簽下五年經理人合約,回復親生仔身份。

梁榮忠

05年與港姐朱慧敏車震,震散事業,被公司投閒棄置,與無綫解約後,轉投香港電台做 DJ,永不超生。



鍾意就快D Share啦!