網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月23日 星期三

大肚陳倩揚穿比堅尼 同囝囝嬉水兼咀嘴 倩揚,陳倩揚,




【短片】【索爆靚媽】大肚陳倩揚穿比堅尼 同囝囝嬉水兼咀嘴

2014-07-23 03:11:00



其他影片:>>






【索爆靚媽】大肚陳倩揚穿比堅尼 同囝囝嬉水兼咀嘴

上個月尾喺微博宣布懷有第二胎嘅靚媽陳倩揚,近日就同家人去咗峇里島渡假,而且仲喺微博上載咗唔少靚相,同fans分享添﹗

當中大部份都喺靚媽倩揚與將升呢成為哥哥嘅囝囝陳羲廷玩水合照,仲有佢哋sweet到爆嘅母子咀嘴相囉,真係見到都warm呀!

而除咗玩水相,心情靚爆嘅倩揚都好識做,放咗唔少索爆比堅尼自拍照,見佢上圍比之前大咗唔少...相信係孕婦谷奶現象

倩揚喺微博表示:「嚟咗Bali幾天 胃口好咗 瞓得好咗 無憂無慮嘅渡假feel實在讚讚讚! 放鬆心情 遠離電話 享受陽光享受海風享受時刻,擁著小羲廷的時光 沒有甚麼比能夠用心感受著孩子的成長來得珍貴 來得重要 窩心的擁抱天真的笑聲都是繼續衝刺的動力!」



索爆靚媽陳倩揚與囝囝喺峇里度假,仲同小羲廷玩水兼咀嘴添﹗(微博圖片)



囝囝玩得好開心呀(微博圖片)



(微博圖片)



WOW....不解釋(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!