網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月23日 星期三

[FACE 374] 停工半年 買樓開餐廳 姣花李詩韻黐夜場殺手搵食 李詩韻,熱門,MF,




Call埋的士

做完老細萬歲,李詩韻再幫大家 call埋的士送曾涉藏毒的華姐張惠雯返屋企,似足公關安排周到!

封面

停工半年 買樓開餐廳 姣花李詩韻黐夜場殺手搵食

拍套劇出嚟有無人睇唔緊要,最緊要自我感覺良好!大台套古裝劇無聲無息開播,收得 22點收視都話要食飯慶祝好口碑,呢啲咪樂觀囉!市面上到底邊個對套劇有正評難以考究,不過餐演員慶功飯最值得俾趣位,係出錢埋單嘅竟然係李詩韻。

唔係最紅又唔係最勤力,過去半年少開工多遊埠,不過開餐廳、炒樓生財有道,仲識得交朋友黐住清洪契仔巫翊鳴齊搵錢,飛甩鄧健泓後李詩韻正式行運,五位數食餐飯仔算得乜?







吹雞豪請

上週一晚,李詩韻自掏五位數字請大台劇同仁食澳洲和牛,更自爆該位於雲咸街的西餐廳自己都有份,連身家豐厚的女一林夏薇都未有咁豪!

對得多班大台姐仔,最想效法唔係走紅同扮靚之道,而係置富之道。前有葉翠翠連掃兩層賽西湖,現有 33歲李詩韻開工不足但閒閒哋攞幾百萬出嚟投資,仲一樣咁好彩有賺無蝕。難怪劇集一出街,就自費 5位數字吹雞 call齊全劇演員鋸澳洲和牛扒,之後更自爆間餐廳自己有份。

so豪老闆娘

一般二、三線演員染指飲食界,都係小食、甜品,從低鋪租地區甚至樓上鋪起步,唔聲唔聲做咗老闆娘嘅李詩韻豪氣得多,一嚟就係中環雲咸街西餐廳、食環境又食格調。話就話係女主角,始終入行 11年以來星運平平,李詩韻豪氣請起馬明、敖嘉年和林夏[!85BD]等全劇演員,即成當晚記者目標被追問生財方法:「我有投資唔同餐廳、又有買五、六百呎細單位,我有錢就鍾意投資,之前半年冇工作(停工半年主力遊埠),都需要收入。好彩投資多數係賺,呢幾年投資進帳有幾百萬。」平均每年拍兩套劇都竟然買得起樓、開得起鋪,仲一味有賺無蝕,難為同劇一線小生馬國明開劇、登台、代言、活動做不停,都仲係未償業主心願,仍然與父母同住太古城。

曾撻着鄧健泓、陪伴度過最霉日子, 10年分手後,從此以後凡在李詩韻身邊出現的,便非富則貴個個有來頭。慶功餐廳除了李詩韻,原來清洪契仔巫翊鳴亦有份,就算被影過夜店親熱,李詩韻還是一樣推說二人是契哥、契妹關係,據知李詩韻搵到多得契哥唔少。「同鄧健泓一齊係捱世界,一分手之後,李詩韻好似開咗竅咁變咗第二個人,人哋出盡力搲撈,佢就有劇搵上門都推,接 job又揀擇,錢少、太遠或者夜店都唔做,一年拍得兩套劇,最奇係佢𠵱家搵得多過以前。電視台有人問起,佢通常都係話自己做生意賺咗幾百萬喎。」大台幕後透露。

機警反拍

未算一線紅人,不過李詩韻對記者就一級戒備,一離開餐廳即用手機反拍傳媒,反而當家小生馬國明任影唔嬲。

連換 3的

短短中環至灣仔,李詩韻連換三架的士,甚至突然跳車走去對面線截車速逃,明顯唔想俾人知有下場!

09年同鄧健泓分手後,李詩韻突然 open流連夜場,更永遠有仔常伴左右。

下場極神秘

去年十月拍完《寒山》後就無劇拍,半年來商業活動五隻手指數得晒,周遊列國去齊北海道、加拿大再去潛埋水都係得單人照,被傳搭上巫翊鳴、表行太子爺林嘉誠都一概否認,李詩韻感情生活的確迷一樣。

上週一( 14日)請完同劇演員、 call埋的士再送埋大家返歸,李詩韻發現記者竟然連轉三次的士撇甩記者,明顯想繼續保持神秘。週一記者致電她,詩韻今次走唔甩:「通常我見到記者都會避一避,唔想俾人寫咁多。(係唔係契哥教路炒樓花搵到錢?)唔係呀,佢冇教我投資,冇帶我去夜店,好耐冇見,我好忙成日唔喺香港,八月又要開劇。(賺咗幾百萬?)冇乜特別呀,主要都係餐廳……(投資幾多間餐廳可以賺咁多?)都係唔好講喇!」悶聲發大財是常識吧!

不願透露目前感情狀況,月初( 9日)記者巧遇李詩韻獨自在九龍塘恤完髮去行家品店,期間買咗個煲同香薰走人。

李詩韻原為富家女,父親(小圖)經營電子產品身家億億聲,直到 04年破產清盤又因為造假賬被查。

契哥出大份

李詩韻本週一接受電話訪問亦指沒有向契哥巫翊鳴偷師投資之道、二人各有各忙,不過根據商業登記資料,請鋸和牛的 Blue Butcher,股東多達 10多人,佔最大股就是「契哥」巫翊鳴。

11年已經被拍到與巫翊鳴在夜店夜吻,雖然李詩韻否認雙方是情侶,但就不避嫌常伴夜蒲。

圖片

佔大股份剛做埋董事的巫翊鳴曾透露位於中環雲咸街的 Blue Butcher投資千五萬,雖然李詩韻只佔細份,但一百幾十萬走唔甩。

巫翊鳴是「金牙大狀」契仔,是蒲點 Play大股東,近年更在中環連開三間高檔食肆。

《蘋果日報》圖片

詩韻多仔圍,契哥巫翊鳴更受異性歡迎,逢 P必到、逢到必然被女性包圍,出名玩得放。

《蘋果日報》圖片

滑雪潛水唔使做

去年十月拍完《寒山潛龍》,李詩韻幾乎停工半年,不過一樣有米四圍去,半年間擺上微博遊歷照包括北海道滑雪、東南亞潛水、回加拿大過年仲坐埋頭等去新加坡探友。

歎北海道

網上圖片

潛東南亞

網上圖片

返加拿大

網上圖片

坐埋頭等

致力脫霉

兒時家境富貴但十年前父親欠一億巨債破產的李詩韻, 05年搭上鄧健泓堪稱史上最霉男友,分手後開竅,男伴非富則貴。

鄧健泓'05

《忽然 1周》圖片

05年相戀從不介意男友霉到發霉,直至 09年有傳難抵花心徹底斬纜後,脫貧小宇宙開始覺醒。

才俊 Phil'10

圖片

與金融才俊 Phil分分合合難捨難離,去年李詩韻 32歲生日,對方一樣係座上客。

吳守基'11

《蘋果日報》圖片

在節目中與保良總理吳守基跳舞跳出火,做完節目繼續密密約會。

告崇恩'12

《忽然 1周》圖片

無懼正印女友莊思華,一樣成功撬得告東尼之子做觀音兵管接送。

Reggie Martin'13

《忽然 1周》圖片

曾經同薛凱琪傳緋聞的 Reggie Martin,亦被拍到與李詩韻甜蜜燭光晚餐。



鍾意就快D Share啦!